• MariaaG

Plus efter insemination, fortsatt från tidigare tråd.

Här tänkte jag att vi kan följas åt med våra plus från den tidigare inseminationstråden!

• Svar på tråden Plus efter insemination, fortsatt från tidigare tråd.
  • Längtan 30

3veckor kvar idag.. Längtar. Fått lite svullna ben + 4 (!) svullna fingrar - bara tummar o pekfingrar haha. Helt plötsligt har folk börjat fråga om det snart e dags, förra veckan var det en kassörska på ICA, idag en röntgensköterska när sambon skulle göra en njurundersökning.

Längtar o hoppas att hon vill titta ut tidigare än 26/2..!  

• drömmaromsmått

idag 15:56 föddes vår Odin två dagar före beräknat, hade värkar mellan 2:30-6:30 som gick över, bokade om mitt bm besök och fick komma in tidigare och tur var det för annars hade jag fått föda hemma eller i bilen.. jag trodde ju allt stannat av och det tog ca 1,5 timme totalt från att värkarna startade igen hann vara på fl i två timmar. 52 cm lång och 3440 gram stor :)

• Längtan 30
    drömmaromsmått skrev 2013-02-05 22:46:17 följande:
    idag 15:56 föddes vår Odin två dagar före beräknat, hade värkar mellan 2:30-6:30 som gick över, bokade om mitt bm besök och fick komma in tidigare och tur var det för annars hade jag fått föda hemma eller i bilen.. jag trodde ju allt stannat av och det tog ca 1,5 timme totalt från att värkarna startade igen hann vara på fl i två timmar. 52 cm lång och 3440 gram stor :)
    Jag såg det på fb och grattade, härligt med så smidig fl..Jättegrattis igen!!!
  • miamaria76

Hej alla ni lyckligt gravida. Snart är det dags för mig att åka till Danmark. Ni som har plussat efter insemination, hur länge efter ägglossning väntade ni innan inseminering?

• Längtan 30

jenniekk : Absolut, vi e så djupt förälskade i vår lilla prinsessa, finner inte ord för att beskriva vår glädje och lycka. En riktig liten livsnjutare e hon, vill vara nära mest hela tiden, nöjd och go, äter sover bajsar typ. ;) Imorgon kommer farmor och farfar + farbror med familj och kikar på henne för första gången Hembesök av bvc-sköterskan för första gången imorrn eftermiddag också. Hur mår du, vilken vecka e du i nu?

• jenniekk

Har alla gått i mål och fått sina efterlängtade bebisar nu? Ingen mer än jag kvar? :)

• vårturnu
    jenniekk skrev 2013-03-15 19:47:53 följande:
    Har alla gått i mål och fått sina efterlängtade bebisar nu? Ingen mer än jag kvar? :)
    Vi hoppas vår lille efterlängtade pojk kommer när som nu, gått över tiden..men den som väntar på ngt gott ;)
  • sockerpian

herregud va tiden går...Grattis allihopa till era små mirakel Hjärta
    vår lille pojk är snart 4 månader och allt är jättebraSkrattande han ska få smaka lite mat om några veckor...ska bli roligt och se reaktionen!

Vi har bokat 4 nya insem på Stork nu, så vår lille plutt får helsyskon..inte för det spelar någon roll, men lite kul är det ändå!

ska åka ner igen efter sommaren...här går det undanSkrattande

hoppas ni alla mår bra och lycka till nu vårturnu och jenniekk och stort lycka till i Danmark miamaria 76

kramar

Svar på tråden Plus efter insemination, fortsatt från tidigare tråd.