• Anonym

Jag har man och två barn men tänker på en annan kvinna!!

Jag skrev ett inlägg i det allmänna forumet om detta, såg sedan att jag ju skulle skrivit här istället! Jag gör ett nytt försök! Jag har man och två barn. Är 29 år och trivs med mitt liv med min familj! För en tid sedan träffade jag en kvinna på en av mina vänners tillställningar. Jag och denna kvinna har vetat om varandra i ca 5 år och vi blev såå glada över att äntligen få till att träffas, hon och jag efter allt vi hört om varandra. Jag blev genast intresserad och jag vill veta mer om henne, vara med henne! Detta hjärtliga intresse som jag känner har jag aldrig upplevt till en av samma kön! Skulle samma intresse uppstå till en man så hade jag tolkat det som att jag vore intresserad av honom. Att jag skulle vilja ha honom. Men nu är det en kvinna, äldre än mig och hon har två barn i samma ålder som mina barn. Hur ska jag tolka mitt intresse? Är det någon som känner igen sig?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-25 13:35
    Jag skulle bli glad och uppskatta era erfarenheter från er som är eller har varit i samma situation el liknande!
    Jag vill så gärna läsa om hur det gick för er och era 'kvinnor', om ni gick vidare eller håller det hemligt! Hur det påverkar er neg/pos! Ja, ALLT vill jag höra om!
    :)

• Svar på tråden Jag har man och två barn men tänker på en annan kvinna!!
  • dukat

Ja så klart det kan vara jobbigare för sk kändisar.Men många tvekar ju att ändra sitt förhållande pga av befara rekatio från t.ex  föräldrar,svärföräldrar jobbarkompisar,grannar osv. Och det är ju så synd
    Varför kan vi inte ändra den sk äktenskapsbalken i enlighet med miljöpartiets förslag.Det tycker jag skulle vara toppen
    MP föreslog ju i en motion att Äktenskapet skall vara köns och antalsneutralt. Toppen tycker jag.För om sammhället "erkände" att det finns människor som vill leva utanför traditionell ensamhet eller tvåsamhet så skulle förhoppningsvis allmänna acceptansen öka fortare. Tresamhet är en utmärkt form för bisexuella förstås men också om man vill leva med man och barn men ocks med en annan kvinna (och hennes barn)  eller ha gemensamma barn med samma pappa.
    Varför är vi så rädda för förändringar?? För skert kommer en majoritet ändå att leva kvar i tvåsamhetsrelationer Men varför vara så inskränkt att man lägger negativa synpunkter på en minoritet som inte vill leva så.Är det diskriminering?   

• Bellbella

Jag är lite kär i en nära vän till mig, vi kramas alltid och pratar om sex. Hånglar på fyllan men aldrig nåt mer. Jag vill mer, tror jag, men vill samtidigt inte förstöra den fina vänskapen vi har! Å så är jag osäker på hur mycket hon vill när jag är den drivande när vi väl hånglar.. Smeker hennes bröst etc. Hon har aldrig sagt nej utan verkar tycks om d, å tar initiativ oxå.. Men ja, what to do...?

• dukat

men det finns väl inget som säger att du måste eller bör ändra din relation .Iaf inte i nuläget Om det överhuvudtaget ska bli aktuellt så måste du ju veta vad din nära vän vill med er relation.Om hon inte är gift så underlättar ju det så klart

• Anonym (Kär o Galen)
    Bellbella skrev 2012-06-28 22:21:39 följande:
    Jag är lite kär i en nära vän till mig, vi kramas alltid och pratar om sex. Hånglar på fyllan men aldrig nåt mer. Jag vill mer, tror jag, men vill samtidigt inte förstöra den fina vänskapen vi har! Å så är jag osäker på hur mycket hon vill när jag är den drivande när vi väl hånglar.. Smeker hennes bröst etc. Hon har aldrig sagt nej utan verkar tycks om d, å tar initiativ oxå.. Men ja, what to do...?
    Ja det är jättesvårt att veta vad den andra vill. Hon jag är kär i är väldigt blyg och tar heller inga initiativ till umgänge. Men hon ger mig såna blickar och skrattar åt mina skämt när ingen annan skrattar.

Eftersom ni redan har hånglat, testa om hon vill det även när ni är nyktra och för er själva. Det borde ge dig en stark indikation på om hon är intresserad av det på riktigt.
  • Bellbella

Mmm jo förstås men jag vet inte hur jag skulle vågs utan några glas vin heller. Jag har ingen erfarenhet utav kvinnor men älskar dom! Vackra vi! :)

• CygnusX1
    Bellbella skrev 2012-06-29 21:35:37 följande:
    Mmm jo förstås men jag vet inte hur jag skulle vågs utan några glas vin heller. Jag har ingen erfarenhet utav kvinnor men älskar dom! Vackra vi! :)
    Prova! Jag är kille, och har haft sex med killar Härligt.
    Var inte rädd för att testa nya sexuella saker. 
  • Anonym (40)

Jag önskar att jag gjort något de gånger jag träffat en kvinna jag varit intresserad av. Det har kanske hänt tre gånger i mitt liv. Är gift nu och har barn. Önskar ibland att jag skulle träffa en kvinna nu, speciellt efter att ha hört Anja i Sommar.

• Bellbella

Jag skulle vilja "hitta" en tjej jag gillar som Inte står mig alltför nära.. Å prova där. Se hur långt jag är redo att gå i verkligheten... Hittills är det hon jag pratar om som är otroligt fin, å en tjej till som vill ha med mig hem på trekant. Men nä, jag älskar min man å vill inte va otrogen. Han säger Att d är ok om jag vill va med en tjej eftersom han inte kan tillfredsställa d. Mycket klok man. Även om han nog hoppas på att fÅ va med i framtiden. Men jag vill testa själv först innan jag blandar in honom... Men problemet är hur man hittar en normal en ;) som e pÅ samma Nivå..

• CygnusX1
    Anonym (40) skrev 2012-06-29 22:07:45 följande:
    Jag önskar att jag gjort något de gånger jag träffat en kvinna jag varit intresserad av. Det har kanske hänt tre gånger i mitt liv. Är gift nu och har barn. Önskar ibland att jag skulle träffa en kvinna nu, speciellt efter att ha hört Anja i Sommar.

Tycker du skall göra slag i saken. Du har inget att förlora. Bara win win, som ekonomerna säger.
  • Anonym (40)
    CygnusX1 skrev 2012-06-29 22:15:35 följande:
    Tycker du skall göra slag i saken. Du har inget att förlora. Bara win win, som ekonomerna säger.
    Otrohet är inget för mig, oavsett kön, så jag håller mig till fantasierna.
Svar på tråden Jag har man och två barn men tänker på en annan kvinna!!