• oraklet från delphi

någon som tror att michael jacksson lever?

själv har jag ingen aning bara allmänt nyfiken på om någon fortfarande tror att han lever?

• Svar på tråden någon som tror att michael jacksson lever?
  • La Lola

Javisst.
    Han o Elvis är bästisar o lever loppan på en paradisö i söderhavet.

Nä, såklart lever han inte.
    Och inte Elvis heller.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Bergkwist85

jaja alla få tro va dom vill eller hur =). När han begravdes satt jag å tittade på begravningen på tv hela natten =). kan fortfarande sitta å titta, å tänka att det kan inte vara sant....

• gerd123

Han är stendöd! Han är Jackson used to be. Lika död som papegojan i Monty Python-sketchen

• CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE

Han ser inte särskilt kry ut.
    Bergkwist85 skrev 2012-06-27 17:03:53 följande:
    jaja alla få tro va dom vill eller hur =). När han begravdes satt jag å tittade på begravningen på tv hela natten =). kan fortfarande sitta å titta, å tänka att det kan inte vara sant....
    Givetvis får man tro vad man vill och vad man tror är fullständigt irrelevant för hur det verkligen är beskaffat. Om tro och verklighet inte stämmer överens så har man fel.
    sporadiskatankar.blogspot.com -- Uppdaterad 8 maj.
  • oraklet från delphi

">

lyssna på detta klippet låter exakt som elvis han sjunger med sin flicka & han säger lap top & cellophone  mm
  • Kimona

Nej och jag tycker att folk får acceptera det faktum att världen förlorade en otroligt fin människa och popikon och tre barn har förlorat sin pappa.

R.I.P

• oraklet från delphi
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2012-06-28 08:54:32 följande:
    Obestämd
    låter som Elvis sa jag jag sa inte att det ÄR Elvis det finns bra immitatörer med
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    oraklet från delphi skrev 2012-06-28 09:03:20 följande:
    låter som Elvis sa jag jag sa inte att det ÄR Elvis det finns bra immitatörer med
    Vad är då det faktum att han "säger lap top och cellphone" med saken att göra? Det säger jag några gånger i veckan, personer som är helt engelsktalande säger det säkerligen flera gånger om dagen.
    sporadiskatankar.blogspot.com -- Uppdaterad 8 maj.
  • oraklet från delphi
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2012-06-28 09:05:24 följande:
    Vad är då det faktum att han "säger lap top och cellphone" med saken att göra? Det säger jag några gånger i veckan, personer som är helt engelsktalande säger det säkerligen flera gånger om dagen.
    jo det är sant äh tycker baär kra det ul med människor som kan immitera b ra antar jag
  • oraklet från delphi
    oraklet från delphi skrev 2012-06-28 09:07:52 följande:
    jo det är sant äh tycker baär kra det ul med människor som kan immitera b ra antar jag
    bara det är kul ska det stå...
Svar på tråden någon som tror att michael jacksson lever?