• bbcor

Hur ska jag bete mig för att hålla kvar hennes intresse?

Hej!

Jag fick höra att en tjej gillade mig. Jag hade sett henne ett par gånger innan och tyckte hon såg bra ut.
    Hur som helst så har vi träffats nu ett par gånger på fester och häromdagen var det bara vi två ute i stan och gjorde massa kul. Vi har messat varandra och pratat med varandra i telefon under nätterna vid ett par tillfällen. 
    Nu till problemet; Hon har en tendens att bli snabbt sur pga mina konstiga driv, (jag vet att jag inte borde göra de, men ska sluta med det) men hon blir snabbt sur. Så ja skrev ett litet kort mess och hon svara helt iskallt ''ok'' så ja tänkte fortsätta å skrev godnatt men fick inget svar.. då börja jag tänka att jag fått henne att tappa intresset pga mina lite omogna driv eller pga mitt sätt att vara för på.. Hon reser imorgon... men hur ska jag bete mig för att hålla kvar hennes beteende och att det till slut kanske leder till något? Ska jag vara lite dissig och avvakta litegrann eller hur ska jag vara i olika situationer? Tack på förhand! (btw e helt ny på sidan så vet inte exakt hur allt fungerar). 

• Svar på tråden Hur ska jag bete mig för att hålla kvar hennes intresse?
  • Tommy parterapeuten

Hej
    Inte konstigt att du om ligger på. Du har uppenbarligen starka känslor för den här kvinnan. Det jag tror kan vara en del av ditt problem är att du kanske inte känner av hur hon vill ha det och vilken takt er relation ska utvecklas. Försök att vara mer inkännande men inte stänga av henne. Om ni hittar en balans på ert umgänge kommer möjligheterna för dig att öka.
    Hälsningar
    Tommy

Svar på tråden Hur ska jag bete mig för att hålla kvar hennes intresse?