kan prestationsångest döda sexlusten..?
Senaste tiden har inte min kille varit lika sugen på sex längre. Han säger att han inte heller onanerar lika ofta nu, men jag är tveksam om det är sant..
Ia lla fall har han nästan hela förhållandet haft prestationsångest för ståndet. Ett par mån in i förgållandet började den slakna ibland när vi hade sex. Jag blev ledsen och trodde det var mig det var fel på. Men han sa att det inte var något fel alls på mig, han fattade inte själv varför den slaknade.
Efter mycket prat kom vi fram till att han är alltid stressad över att ståndet kan lägga sig, han vill inte heller göra mig besviken.. Men självklart slaknar den när han tänker så mycket på det..!!
Jag har försökt förklara att det gör absolut inget om den slaknar, men hans bild från när jag blev ledsen den där gången verkar ha klamrat sig fast. Han är fortfarande orolig att inte kunna prestera...
Senaste månaderna har hans sexlust sjunkit rätt mycket.. om det ska bli av måste jag alltid ta initiativet :( han säger att han tänder på mig, tycker jag är lika sexig som förut. Kan det vara hans prestationsångest som dödar hans sexlust...? Vad tror ni??? Och vad kan jag göra för att hjälpa honom eller fixa det här??? Som det ser ut nu så har vi sex bara mer och mer sällan :(