• Ranel

Frågor till homosexuella/bi-tjejer

Hej, jag håller på att skriva en berättelse/manus till en kortfilm. Den ska handla om två unga tjejer som blir kära.

Ett område jag som kille inte känner till så bra är ju unga tjejers sexualitet och speciellt inte unga tjejer som kanske upptäcker att de är homosexuella för första gången.

Så jag skulle vilja ställa några frågor till er här, så om ni kan svara på dem vore det jättegulligt! Om du inte kan svara på en viss fråga är det bara att hoppa över den.

När upptäckte du att du gillade tjejer? Ålder? Någon speciell situation?

Hade du ett förhållande med en tjej under tonåren? Hur lång tid tog det innan ni blev ett par? Hur träffades ni?

Hur vet man att den andre är intresserad av dig på samma sätt som du är i henne?

Kan du berätta om någon/några dater du har varit på med en tjej?

Till sist, kan du berätta om din första kyss med en tjej, eller din första kyss med någon du verkligen gillade? Berätta lite hur det hade lett upp till kyssen. Vad hade ni gjort timmen innan det hände tex?

Ni behöver inte svara på alla, jag är glad för alla svar jag får:) Sen vill jag inte få er att tro att jag undersöker en konstig art och tror att homosexuella är annorlunda:) Nej jag vill bara ha bra historier som jag kan bygga mitt manus på.

MVH
    Ranel

• Svar på tråden Frågor till homosexuella/bi-tjejer
  • lykantrophona

Jag är bisexuell. Även om jag hade en förälskelse i en tjej när jag var 6 år (och sedan i kille när jag var 7) så liksom förträngde jag den där tjej-grejen fram tills att jag blev ordentligt kär i en annan tjej vid 14 års ålder. Det var en olycklig kärlek. Hon var visserligen bisexuell också, men jag var bara en vän för henne.

Jag hade två förhållanden med killar i gymnasiet, och sedan dejtade jag en tjej sista året i gymnasiet. Vi gick i samma skola, men inte samma klass. Hon var lesbisk. Jag tyckte att hon verkade smart, och så var hon snygg (i mina ögon iaf, killar höll inte med mig). Jag bjöd ut henne på bio, där vi kysstes efteråt. Jag sov över hos henne en gång (där vi hade sex) . Vi gick på dejt på museum. På alla hjärtans dag bjöd jag henne till mig (där jag ville ha sex, men vi avbröt eftersom hon inte var på humör). Strax därefter gjorde vi slut eftersom vi hade olika värderingar och smak: hon var kristen, i garderoben och tyckte inte om min hobby, jag var öppen och hedning.

Sen dess har jag inte haft några större erfarenheter av tjejer. Jag kysste en tjejkompis på kinden som en flirt, men hon var straight. Ack.

Jag har mycket större erfarenhet med killar. Så som jag upplever det, är det som bi lättare att hitta en av motsatt kön. De flesta är ju trots allt straighta. Med någon av samma kön så är det lättare att folk missuppfattar ens intresse som vanlig vänlighet. Ifall man försöker vara övertydlig, är det lätt att skrämma bort tjejer. Kanske är det vårt samhälle, kanske något annat, men jag har tyckt att det är mycket svårare att hitta en tjej att ligga med än en kille. Tjejer tycker oftast inte om direkta sexinviter. Och då försökte jag ändå på en gaysajt (Qruiser) , men fick bara erbjudanden från killar.

I övrigt kan ett förhållande mellan två tjejer fungera ganska mycket som mellan kille/tjej. Man hånglar, man håller handen, man har sex, man gör gulliga saker med varandra, man kan vara olyckligt kär eller ha ett fungerande förhållande. Det är just mest att det är mycket svårare att hitta en partner om man vill ha en av samma kön, helt enkelt eftersom det är mycket vanligare att folk attraheras av motsatt kön. Just ja. Det finns ju en massa missuppfattningar mellan könen ("alla killar vill ha blondiner med stora bröst", "tjejer är krångliga") som man ju kan helt strunta i när man är ihop med någon av samma kön som en själv, man har liksom inte en fördomar på samma sätt som en straight tjej utan killkompisar som blir kär i en kille.

• Ranel
    lykantrophona skrev 2012-06-30 16:32:59 följande:
    Jag är bisexuell. Även om jag hade en förälskelse i en tjej när jag var 6 år (och sedan i kille när jag var 7) så liksom förträngde jag den där tjej-grejen fram tills att jag blev ordentligt kär i en annan tjej vid 14 års ålder. Det var en olycklig kärlek. Hon var visserligen bisexuell också, men jag var bara en vän för henne.

Jag hade två förhållanden med killar i gymnasiet, och sedan dejtade jag en tjej sista året i gymnasiet. Vi gick i samma skola, men inte samma klass. Hon var lesbisk. Jag tyckte att hon verkade smart, och så var hon snygg (i mina ögon iaf, killar höll inte med mig). Jag bjöd ut henne på bio, där vi kysstes efteråt. Jag sov över hos henne en gång (där vi hade sex) . Vi gick på dejt på museum. På alla hjärtans dag bjöd jag henne till mig (där jag ville ha sex, men vi avbröt eftersom hon inte var på humör). Strax därefter gjorde vi slut eftersom vi hade olika värderingar och smak: hon var kristen, i garderoben och tyckte inte om min hobby, jag var öppen och hedning.

Sen dess har jag inte haft några större erfarenheter av tjejer. Jag kysste en tjejkompis på kinden som en flirt, men hon var straight. Ack.

Jag har mycket större erfarenhet med killar. Så som jag upplever det, är det som bi lättare att hitta en av motsatt kön. De flesta är ju trots allt straighta. Med någon av samma kön så är det lättare att folk missuppfattar ens intresse som vanlig vänlighet. Ifall man försöker vara övertydlig, är det lätt att skrämma bort tjejer. Kanske är det vårt samhälle, kanske något annat, men jag har tyckt att det är mycket svårare att hitta en tjej att ligga med än en kille. Tjejer tycker oftast inte om direkta sexinviter. Och då försökte jag ändå på en gaysajt (Qruiser) , men fick bara erbjudanden från killar.

I övrigt kan ett förhållande mellan två tjejer fungera ganska mycket som mellan kille/tjej. Man hånglar, man håller handen, man har sex, man gör gulliga saker med varandra, man kan vara olyckligt kär eller ha ett fungerande förhållande. Det är just mest att det är mycket svårare att hitta en partner om man vill ha en av samma kön, helt enkelt eftersom det är mycket vanligare att folk attraheras av motsatt kön. Just ja. Det finns ju en massa missuppfattningar mellan könen ("alla killar vill ha blondiner med stora bröst", "tjejer är krångliga") som man ju kan helt strunta i när man är ihop med någon av samma kön som en själv, man har liksom inte en fördomar på samma sätt som en straight tjej utan killkompisar som blir kär i en kille.
    Tack! Jag har alltid misstänkt att det måste vara svårt att hitta partner av samma kön, jag hoppas det blir lättare i framtiden.
  • Anonym (f)

Är lesbisk, har alltid vetat. Har haft den otroliga turen att växa upp i en familj där jag aldrig blev ifrågasatt och att bli kär i tjejer var för mig lika normalt som det hade varit om jag blev kär i killar. Funderade egentligen aldrig på min sexualitet förrän jag blev runt 12-13, det var då jag började få skit från jämnåriga.

Hade du ett förhållande med en tjej under tonåren? Hur lång tid tog det innan ni blev ett par? Hur träffades ni?

Jag hade tre förhållanden, två av dem träffade jag på nätet och en "irl". Med samtliga gick det ganska fort, var tillsammans med alla mer än ett år "var". Träffade den tredje på biblioteket.

Hur vet man att den andre är intresserad av dig på samma sätt som du är i henne?

Man chansar rätt mycket. Sen tycker jag att det märks rätt så tydligt...

Jag har aldrig gått på en regelrätt dejt, utan det har mer varit att man har träffats och gjort något roligt/sportat/tittat på film osv.

Till sist, kan du berätta om din första kyss med en tjej, eller din första kyss med någon du verkligen gillade? Berätta lite hur det hade lett upp till kyssen. Vad hade ni gjort timmen innan det hände tex?

Min första riktiga kyss var när jag var 12, min några år äldre vän sov över och det ena ledde till det andra. Timmarna innan hade vi tittat på film, ätit godis, pratat. Sånt man gör på en vanlig sleepover!

Lycka till med manuset! Det finns för få flatpar i svenska filmer, det absolut viktigaste är nog att du ser till att det inte blir för konstigt/klyschigt. Ett tips är att titta på Kyss Mig samt läsa intervjuer med regissören och skådisarna.
  • GodisMonster

Jag har nog alltid vetat fast jag fattade det inte för ens jag kysste min bästa vän. Då förstod jag mig på mig själv.
    Jag var 13 år min bästa kompis var 14 år och vi var på filmkväll hos en kompis. När vi skulle sova skulle vi sova i samma säng. Hon pussade mig på näsan så där lite på skoj. Då skulle jag göra samma sak men... jag missade och träffade munnen och helt plötsligt va klockan 4 på natten och vi hade hånglat i säkert 3 timmar.. Jag fattade ingenting och jag mådde illa dagen efter O.o jätteskumt.

Vi blev väl ihop dagen efter men sen kom det jobbiga, var detta normalt ? var vi galna? vad skulle hända om någon fick reda på det? Vad skulle mamma och pappa säga? Det var jobbigt, min flickvän råkade pussa mig på kinden så att hennes mamma såg... Hennes mamma sprang och sparkade upp dörren och skrek:"NI SKA INTE STÅ HÄR OCH KYSSAS?!" fy fan så jälva rädd har inte nog aldrig varit. Sen när skolan började började ryktena gå och jag mådde skit eftersom jag knappt visste vad jag gjorde och jag hade så mycket press på mig, ja mådde skit men efter ett halvår kom jag ut för min mamma hon tog det lugnt och sa att hon älskade mig lika mycket ändå och så satt vi o pratade om det i timmar ,pappas reaktion var jaha och?.

Jag har fortfarande samma flickvän dock har vi gjort slut många gånger men vi kommer alltid tillbaka till varandra på något sätt. 

Hade du ett förhållande med en tjej under tonåren? Hur lång tid tog det innan ni blev ett par? Hur träffades ni?^ pekar på förra frågan :) 

Det visste jag aldrig. Jag hade börjat få känslor för min bästa vän det var det skummaste jag varit med om tror jag. Känslorna slog nog  volt några gånger just då. Men känslorna besvarades när jag kysste henne den där natten.

har inte dirket varit på dejt med någon mer än min flickvän och det är precis som en hetrodejt så haha.

Det sa jag ju lite på första frågan, men det kändes så rätt eftersom jag blivit kär i henne typ en vecka innan kyssen. Det var min första kyss också vilket var väldigt speciellt! Jag fick ett lyckorus och den kyssen förklarade ju mitt liv som barn. Det va lite som på film när dom får en sån där flashback av hela deras liv. Det var lite så just då. 

Om du vill veta något mer är det bara skriva till mig :)  
  • Anonym (thats me)
    När upptäckte du att du gillade tjejer? Ålder? Någon speciell situation?
    En tjej som var öppen flata flirtade med mig på en fest. Vi var 16 år. Hon frågade om var bi. Jag hade aldrig tänkt på det innan, eller iaf inte medvetet. Sen föll jag som en fura för henne såklart :) 

Ja, jag hade två förhållanden med tjejer (och inga med killar, fast jag var olyckligt förälskad i några). Vi träffades i en kompiskrets där alla blev/var kära i alla, mycket dramatik fram och tillbaka! Vi satt alltid på ett kafé efter skolan, jag lärde mig dricka kaffe.. Nr 1 var tjejen som raggade upp mig tidigare, det höll inte så länge utan tog aprubt slut efter en vecka ungefär, innan flirtade vi i kanske 2 månader.. Den andra var jag vän med under en termin ca, men som från ingenstans insåg vi båda att vi var förälskade. Vi var tillsammans i 3 intensiva månader. 
    Och en sak till.. Jag har aldrig upplevt att det skulle vara svårare att träffa tjejer än killar, som lykantrophona. Kan iofs bero på att jag är extremt mycket mer kräsen då det gäller killar än tjejer, så för mig finns det helt enkelt "färre" heterokillar än homo/bitjejer. :)

Oj det vet jag inte.. Det vet man väl sällan, oavsett läggning?? 
    Om det gäller "gaydar" så har jag alltid haft svårt att placera folk, föredrar att veta i förväg. Vet man inte (eller är tjejen osäker) är väl det enda man kan göra att spendera tid ihop, för att känna av läget. Eller om det bara är ett ragg så får man vara övertydlig och på ett mer eller mindre subtilt sätt meddela att man själv gillar tjejer. 

Första kyssen med en som verkligen betydde nåt.. Vi hade varit och fikat, det var innan jul och vi hade aldrig riktigt umgåtts bara med varandra, utan bara med gänget. Vi skulle byta julklappar, och jag fick en riktigt söt grej av henne har jag för mig, hon fick nåt fånigt av mig.. men vi hade väldigt kul. Sen promenerade vi i snön till huset där hon bodde, jag var på väg till ett konsert-rep. Vi stannade på bron (alltså farstun) och skulle kramas hejdå. Det blev en lång kram som sen gick över i en passionerad kyss. Jag var inte beredd, hade inte trånat efter henne innan eller så, men efter den här "dejten" var attraktionen extremt starkt helt plötsligt. Jag fick lov att gå till mitt rep, och hon följde mig på vägen dit och vi fick en till kyss.. sen var jag galet och underbart kär.
  • Anonym (Cat)
    Ranel skrev 2012-06-30 15:23:22 följande:

Jag upptäckte väl det jättetidigt. Var kär i killar som barn men tände även på tjejer när jag gick i första klass. Jag och min bästis var jättekär i en två år äldre tjej på lågstadiet, vi ville gifta oss med henne. Dock hade jag aldrig hört talas om homosexualitet eller bisexualitet då, för mig var det helt naturligt att vara kär bara och tänkte knappt på att det då var en tjej och inte en kille (när jag brukade vara kär i killar)
    Var väldigt attraherad av en tjej på gymnasiet men då vågade jag inte säga det till nån eller visa det, kände ingen tjej som var öppet gay. Jag var attraherad av fler tjejer sen men jag var över 25 när jag träffade min första flickvän.

Det märker jag på samma sätt som hur jag märker att en kille är kär. Dock är det svårt när det är en tjej som inte har någon tidigare erfarenhet av tjejer. De kan ha "issues" eller så är jag rädd för att de ska ha det om de är helt oerfarna.

Jag har haft dater med tjejer som jag pratat med på nätet men det var för flera år sen och jag ville mest lära känna fler tjejer som hade gayvänner, jag var inte så intresserad av de tjejerna som de av mig.

Min första kyss med en tjej som jag verkligen gillade var med en tjejkompis som jag blev kär i. Jag kände att hon kände samma sak, hon både dissade mig och jag kände på kemin att hon också var intresserad. Jag kysste henne en gång när framförallt HON var full. Det var på dansgolvet, det bara blev så och hon hakade på direkt även om det var jag som tog tag i hennes ansikte och tog initiativet. Tyvärr blev det bara en fyllegrej, jag visste att jag fick kyssa henne när hon druckit (eftersom det då blev en kul fyllegrej för henne hon kunde skratta åt nästa dag) Jag längtade tills det blev kväll så vi kunde gå ut :p
  • Anonym
    Ranel skrev 2012-06-30 15:23:22 följande:
    Hej, jag håller på att skriva en berättelse/manus till en kortfilm. Den ska handla om två unga tjejer som blir kära.

Ett område jag som kille inte känner till så bra är ju unga tjejers sexualitet och speciellt inte unga tjejer som kanske upptäcker att de är homosexuella för första gången.

Så jag skulle vilja ställa några frågor till er här, så om ni kan svara på dem vore det jättegulligt! Om du inte kan svara på en viss fråga är det bara att hoppa över den.

Ni behöver inte svara på alla, jag är glad för alla svar jag får:) Sen vill jag inte få er att tro att jag undersöker en konstig art och tror att homosexuella är annorlunda:) Nej jag vill bara ha bra historier som jag kan bygga mitt manus på.

MVH
    Ranel

* När upptäckte du att du gillade tjejer? Ålder? Någon speciell situation?
    Jag blundade väldigt länge för det, att jag är bi. När jag gick ut trean i gymnasiet så kunde jag inte blunda för det. Jag hade tyckt att en tjej i min kompis klass var så grymt häftig. Hon var jätteduktig på teater, hon gick estet, och jag var så imponerad av henne. I trean brukar frivilliga sätta ihop en avslutningskabarét. Så även det året jag gick ut gymnasiet. När jag fick rollistan i min hand blev jag så fruktansvärt besviken när jag inte såg X namn med i listan. Så när hon kom ut på scen (hon hade inte tänkt vara med men hoppade på bara veckan före istället för någon som hade hoppat av), jag blev så till mig i trasorna så jag kunde inte blunda längre. Jag var hopplöst förälskad i denna underbara varelse. Det blev aldrig vi, tur det eftersom jag inte hade varit bra för henne och hon hade inte varit bra för mig men det var en omtumlande tid. Allt kändes upp och ner.
    Det var då jag började reflektera över att jag hade tyckt så mycket om att bli berörd av två av mina barndomsvänner som är tjejer och insåg att jag hade helt enkelt varit kär i dem utan att fatta det. Eller förträngt det djupt.

Jag är idag 30 och har fortfarande inte varit ihop med någon tjej, men har inte stängt den dörren igen. Jag är bi. Det har bara råkat slumpa sig till att det blivit killar.
    Dem andra frågorna skulle man väl kunna vända lite mot heterosexuella. Hur vet man att den av motsatt kön är intresserad  osv.
  • DenLillea

1. Jag blev kär i en tjej i min klass första gången i fyran. Jag vet inte om det verkligen var kärlek, eller bara intresse eller början på en kärlek eftersom jag inte insåg att jag gillade henne, så jag vet inte. Men i år i mitten av mars (i sexan) så blev jag förälskad i en tjej en helt vanlig rast på skolan. Jag föll för henne direkt, och kärleken kom att bli den djupaste och seriösaste jag någonsin upplevt, är fortfarande förälskad i henne.

2. Har aldrig haft något förhållande med en tjej.

3. Skulle tro att hon ofta tittar på mig, ler mot mig, skrattar åt mina skämt och är tacksamt trevlig osv. Men om hon verkligen vill visa det så kanske hon säger gulliga saker och sånt.

4. Har aldrig varit på någon dejt.

5. Den första kyssen med en tjej var på tjejen jag är kär is 12 års party. Vi lekte sanning och konka med pussar på munnen. Det var inga riktiga kyssar då, men en puss av min bästa vän, ett par av killarna och en av min kärlek. Men den första riktiga kyssen hände häromnatten när min kärlek sov över hos mig. Jag väntade tills de hade somnat, sedan med lite tvekan tungkysste jag min kärlek när hon sov, jag småpussade henne lite först för att se så att hon inte vaknade av det. Men det var härligt, och jag är bi.

• Anonym (Ragaut)

När upptäckte du att du gillade tjejer? Ålder? Någon speciell situation? - Alltid. Har knappt reflekterat över det på sådanr vis utan har alltid varit väldigt fascinerad. Men haft svårt att tänka på det via mig själv innan tonåren. När jag kom upp i puberteten med hormoner och all självförvirring var det ibland självklart bara. Ibland glömde jag bort det. Mest för jag haft pojkvänner under den tiden. Men nu kom det ändå och är värre än någonsin. Först nu, alltså på tok försent inser jag att jag kanske bara gillar tjejer på det sättet. Förvirrad ja.

Hade du ett förhållande med en tjej under tonåren? Hur lång tid tog det innan ni blev ett par? Hur träffades ni? - Inget riktigt förhållande men vi höll på och tyckte om kontakt alltså inte fysiskt men skojade och umgicks och sa att vi var gifta, vi var runt 12-14 år. Jag vae äldst. Senare hade jag en till "fru" men på en lite mer mogen nivå, då var jag 18-19 och hon något äldre. Det började mest på skoj att vi hånglade på fyllan och jag hade tydligen sagt att jag skulle dumpa min dåvarande kille och ville gifta mig med henne. När vi båda var singlar ingick vi förhållande och var förlovade på facebook. Vi gullade rättmycket och låg lite grann. Men jag ville nog mer än henne och det blev aldrig något då hon verkligen inte såg någor seriöst i det men vi blev goda vänner och är det än idag. Jag älskar henne. Som en vän. Men ändå annorlunda än andra. Vet inte om jag var kär i henne men tydde mig helt klart till henne. Den enda tjej jag legat med. Hånglat med många. Vi träffades tack vare våra pojkvänner. De var nära polare. Tyckte redan på en gång hon verkade så söt. Men vi var båda blyga. Tänkte dock inte så då. Men det var inte förrän det tog slut med killarna som vi kom varandea närmre. Åh,, nu börjar jag ju sakna den tiden.

Hur vet man att den andre är intresserad av dig på samma sätt som du är i henne? - Det vet man inte var min första tanke men jag är helt sämst på det här. Även med killar. Flera gånger har jag fått höra att någon är kär i mig men jag kan inte tro på det. Men ibland bara vet man. Eller man får lita på känslan. Har ju bara en lite mer "seriös" erfarenhet men då var vi ju så nära vänner. Men det där leendet och blicken! Men samtidigt satt hon och klagade på att alla hennes tjejkompisar blev kära i henne. Inte konstigt om hon lockar till sig alla sådär... men för mig är innebörden att vara kär mycket starkare ändå. Ingen tjej vad jag vet har varit speciellt intresserad av mig så. Tyvärr. Jo, en, men mest för hångel och kramas under en fest. Det var mysigt så länge det varade. Var kul för hon var så stolt över att ha en så snygg brud och kramade om mig haha, glömmer jah aldrig. Medan andra tjejer mest varit neutrala, Hånglat och sen återgott. Men sen var denna bi och kanske lite mer på därav.

Kan du berätta om någon/några dater du har varit på med en tjej? - inga romantiska dater precis. Men har ju fikat och haft mysiga tjejkvällar med tjejen jag nämnt. Det var under en spontanfilmkväll då ingen ville hitta på något som vi först började hänga vi två. Men som sagt. Det var mest vänskap. Tyvärr.

Till sist, kan du berätta om din första kyss med en tjej, eller din första kyss med någon du verkligen gillade? Berätta lite hur det hade lett upp till kyssen. Vad hade ni gjort timmen innan det hände tex? - jag önskar jag kunde komma med något mer romantiskt men allra försra gången/försöket var med min allra närmsta bästa vän (som är som min syster nu!). Vi var i 12-årsåldern och nyfikna på allt. Hon hade haft många pojkvänner mem jag var totalt oerfaren. Vi hade med oss två till lite yngre barn och tyckte det skulle vara kul att testa. Alltså det blev väl ingen riktig kyss men våra läppar och kanske tungspetsen nuddades sen sprang vi bägge garvandes ut och jag höll på att kissa på mig... var ju kul men aldrig räknat med det egentligen.

Sen så på en fest hånglade min kille med en killkompis och då kollade jah och hans flickvän på varandra och tyckte vi också skulle få göra det. Hon var jättegullig men lite yngre. Blev mest tungvisp av det hela. Sen var jag jättegullig mot henne hela kvällen. Hon var så söt. Inte träffat henne sedan dess.

Så det trodde jag var mitt första hångel med en tjej. Men nähä. Det jag berättade tidigare om med tjejen jag var "förlovad" med och totalt hånglat upp var innan det. Vi satt flera i ett rum och vi började hångla. Jag hade verkligen hånglat upp henne och sagt massa saker. Sedan vände jag mig över och spydde. Fräscht. Tonårsfylla de luxe. Men jag hade vetkat riktigt kåt. Min kille låg och sov med vår polare. Det roliga är att han hade verkat väldigt på honom med samma kväll.

I alla fall så hade jag ju inget minne av detta så när hon började vilja pussas massor senare förstod jag ingenting. Men nu tror jag att jag har jättesvaga minnen av det hela när jag fått höra det. Först trodde jag hon ljög. Fan att jag var för full!!

Men ja sen har jag hånglar en del med tjejer som det aldrig betytt något för medan jag bara velat gå så mycket längre.

Så jag väntar fortfarande på den där underbara första romantiska kyssen. Vill träffa någon helt nyktern och våga.

Minns knappt min första kyss med min första kille heller. Fast jag längtat så. Blev mest konstigt. Då jag försökte vänta lite och sedan efter en film började vi hångla och fortsatte hela natten. Jag var bara yr och helt skum... men jag kan aldrig minnas en såndär riktigt ljuvlig underbar filmkyss men vet att jag en dag ska få uppleva den. Det kan vara för att jag aldrig fått chansen. En kille har aldrig varit tillräcklig och tjejer alltid på fyllan. Nu räcker det!! Jag vet vad jag vill ha och vad jag har drömt om sedab alltid. Jag bara väntar!!!

När jag fick min andra pojkvän festade vi och var fulla hela tiden. Fick aldrig uppleva det där underbara spännande riktigt. Sen bara var det. Kändes som jag fick tvinga i mig att bli kär men vette tusan om jag var det. Låter hemskt. Men jag älskar honom. Men på ett helt annat sätt än som känns rätt.

Drömmer om Kvinnan!

Svar på tråden Frågor till homosexuella/bi-tjejer