• Anonym

Killen vill inte ha sex under graviditet

Jag är gravid i vecka 16 och min pojkvänn vill inte ha sex med mig längre..vi brukade ha sex jätte ofta och nu är det två veckor sedan vi hade sex och då var det lite som "att få det gjort" så fort han kom var det liksom klart..så en månad sedan vi hade "riktigt sex" jag har alltid varit snal pch min kille har älskat min kropp, nu har jag gått upp i vikt och magen blev dtor snabbt, har ingen våg men har nog gått upp fem kg iaf, jag har fått störra bröst..min pojkvän har alltid älskat mina små fasta bröst..nu är de större, fortfarande fasta, men "för stora" jag känner att han inte ser mig som attraktiv längre och jag menar..jag är ju bara i vecka 16, jag kommer ju bli ännu större... Jag gillar inte den här känslan, att han inte vill ha mig. Jag länngtar tills efter graviditeten och jag kan hård träna igen, har en underbar kropp som lyder min order snabbt när jag tränar så är inte orolig att få tillbaka min snygga slanka kropp, men jag vill inte vänta hur länge som helst på sex, jag är en väldigt sexuell persson och nu är jag bara fet och oatraktiv..jag trovs inte alls med sitvationen och vill bara få graviditeten över just nu, jag njuter inte alls. Vi är båda 23 år gamla och båda har alltid varit super kåta på varandra och haft väldigt bra sexliv i våra fem år tillsammans.. Ska jag bara vänta tills han blir kåt igen (när jag har min kropp tillbaka....)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-01 10:32
    Skrivet från en mobil så såg många stavfel här, har inte läst igenom texten, hoppas ni förstår iaf!

• Svar på tråden Killen vill inte ha sex under graviditet
  • Maho81

Och min sambo är precis lika kåt på mig som han alltid har varit, men jag kan inte ha sex för det svider och gör så förbaskat ont =(

• Anonym

puffar jag menar någon måste väl kunna ge den stackarn ett svar jag kan själv inte svara då jag inte vart med om samma

• Uddabus

Kan vara att han tycker det är jobbigt med sex eftersom där växer ett barn inne i dig...

• Anonym (VA?)

Alltså..vill han inte ha sex för att han tycker du är oattraktiv nu eller för att han är rädd för att skada bebisen? Om han bekräftat det första, då e han ju helt sjuk, och JÄVLIGT ego, trodde han att din kropp inte skulle förvandlas under graviditeten? Du förtjänar bättre beteende från honom!

• Jeff

Sorry, råkade skicka för tidigt.

Är du söker på att problemet är att han inte tycker du är attraktiv? Annars är det ju inte ovanligt att någon börjar tycka det känns konstigt att ha sex när de blir medvetna om att det finns ett barn därinne.

• Anonym

Men ni  behöver ju inte ha penetrarande sex om han är rädd att skada bebisen, han kan väl slicka dig till orgasm?

• themix

Jag hoppas faktiskt att han inte har bekräftat din oro? Berätta för din pojkvän att du känner dig oattraktiv och fråga om det är så att ni båda helt enkelt är ovana med situationen. Ibland kan sexlivet få sig en törn (herregud, det kommer en bebis sen!) och är ni öppna så går det nog över. Närhet och ömhet bör ni såklart inte snåla med oavsett.

Limitless undying love which shines around me like a million suns and callls me on and on across the universe. ��L
  • Anonym (samma här)

Det är precis likadant för mig. När jag var gravid med första barnet hade vi sex kanske i v. 12-15 senast, inte efter det. Nu är jag i v.12 med andra barnet och jag misstänker att det inte blir fler gånger under denna graviditeten heller .

För min make känns det helt enkelt "fel" att ha sex när jag är gravid. Har hört samma sak från flera väninnor, så det är inget ovanligt!! Det har alltså inte "direkt" med utseendet att göra, iallafall inte med att du är stor, snarare det att du har en liten mage....

Men naturligtvis väldigt tråkigt för oss - speciellt under första graviditeten då jag var så himla sugen hela tiden - inte lätt . Nu känns det mer ok, jag har väl förstått att det är bara så det är....

• Anonym
    Anonym (samma här) skrev 2012-07-01 23:30:41 följande:
    Det är precis likadant för mig. När jag var gravid med första barnet hade vi sex kanske i v. 12-15 senast, inte efter det. Nu är jag i v.12 med andra barnet och jag misstänker att det inte blir fler gånger under denna graviditeten heller .

För min make känns det helt enkelt "fel" att ha sex när jag är gravid. Har hört samma sak från flera väninnor, så det är inget ovanligt!! Det har alltså inte "direkt" med utseendet att göra, iallafall inte med att du är stor, snarare det att du har en liten mage....

Men naturligtvis väldigt tråkigt för oss - speciellt under första graviditeten då jag var så himla sugen hela tiden - inte lätt . Nu känns det mer ok, jag har väl förstått att det är bara så det är....
    Känns all typ av sex fel?? Annars kan han ju ge dig oralsex för att tilffredsställa dig eller smeksex? =) Sjukt att bara vägra sex sådär, det tär ju på förhållandet.
  • Anonym (samma här)

Japp, "allt" kändes fel för honom. Smek- samt oralsex fick jag någon gång; han förstod ju att det var jobbigt för mig, men det är var ju svårt för honom att bara trolla fram lust när det känns fel...

Jag fick en väldigt fin leksak också (som tur var, jag hade blivit tokig annars ).

• Oraklet

Varför ska Du behöva avstå från sexuell njutning för att Han saknar empati??? Lämna fanstyget, tro inte på att det ordnar till sig efter förlossningen och förhoppningsvis då du fått din slanka figur tillbaka. Mullig mansgris klarar du dig utan.

• Anonym

Min sambo ville inte ha sex när magen började synas för då blev då så uppenbart för honom att d låg en liten bebis där inne o d fick honom att komma av sig o tappa lusten.
    O även för mig kändes d konstigt med tanke på bebisen i magen så vi hade nog inte sex efter v. 16.

Svar på tråden Killen vill inte ha sex under graviditet