Killen vill inte ha sex under graviditet
Jag är gravid i vecka 16 och min pojkvänn vill inte ha sex med mig längre..vi brukade ha sex jätte ofta och nu är det två veckor sedan vi hade sex och då var det lite som "att få det gjort" så fort han kom var det liksom klart..så en månad sedan vi hade "riktigt sex" jag har alltid varit snal pch min kille har älskat min kropp, nu har jag gått upp i vikt och magen blev dtor snabbt, har ingen våg men har nog gått upp fem kg iaf, jag har fått störra bröst..min pojkvän har alltid älskat mina små fasta bröst..nu är de större, fortfarande fasta, men "för stora" jag känner att han inte ser mig som attraktiv längre och jag menar..jag är ju bara i vecka 16, jag kommer ju bli ännu större... Jag gillar inte den här känslan, att han inte vill ha mig. Jag länngtar tills efter graviditeten och jag kan hård träna igen, har en underbar kropp som lyder min order snabbt när jag tränar så är inte orolig att få tillbaka min snygga slanka kropp, men jag vill inte vänta hur länge som helst på sex, jag är en väldigt sexuell persson och nu är jag bara fet och oatraktiv..jag trovs inte alls med sitvationen och vill bara få graviditeten över just nu, jag njuter inte alls. Vi är båda 23 år gamla och båda har alltid varit super kåta på varandra och haft väldigt bra sexliv i våra fem år tillsammans.. Ska jag bara vänta tills han blir kåt igen (när jag har min kropp tillbaka....)
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-01 10:32
Skrivet från en mobil så såg många stavfel här, har inte läst igenom texten, hoppas ni förstår iaf!