• Tainted

Ni som donerat ägg utan att det lyckats

Hej,
    gjorde en anonym äggdonation tidigt i våras där jag till en början inte riktigt svarade på sprutorna som jag skulle, fick väldigt lite ägg i början och när dom höjde dosen så blev det tokmånga. Så dom fick plocka när de första äggen var lite "övermogna" och resten inte helt klara. Slutade iaf med 2 mottagarpar där ena inte tog sig alls och andra tyvärr fick missfall. Vill gärna hjälpa till men kan ju säga att det var ingen dans på rosor, fick ta en del sjukledigt från jobbet osv (har ett väldigt fysiskt jobb). Vill mer än gärna hjälpa till, men det tog hårt att det inte lyckades..
    Det jag undrar är, ni som donerat och det inte tagit sig första gången, fortsatte trenden eller gick det bra vid ett senare tillfälle?
    Tacksam för svar     

• Svar på tråden Ni som donerat ägg utan att det lyckats
  • sillen9

Halloj! Vill bara säga tack! Vi fick våran son som nu är snart tio mån (och världens underbaraste såklart) genom att en fantastisk kvinna valt att doneraägg! Så tacksam utan sådana som dig hade jag aldrig fått uppleva det mest fantastiska någonsin! Förstår att det är en stor uppoffring har själv varit med om hormon stimulering äggplock och det är ingen angenäm upplevelse! Så prata med fertilitetskliniken och hör vad dom tror vad chanserna är för att dina ägg leder till grav. Sen kan ju kanske paren ännu bli gravida på dina ägg om de har några i frysen eller? Tack än en gång

Svar på tråden Ni som donerat ägg utan att det lyckats