Nån mer som ska till Skaras sommarland?
Hej.
Finns det nån mer familj här som ska ta med sina barn till sommarland i sommar? :)
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-04 12:33
Skaras sommarland ska det stå.
Hej.
Finns det nån mer familj här som ska ta med sina barn till sommarland i sommar? :)
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-04 12:33
Skaras sommarland ska det stå.
Japp vi skall åka dit mellan den 25-27 juli faktiskt.
Ja du kan absolut slappna av. Där är jätteroligt.
Ett annat favvoställe för mig är Fårup Sommerland i Danmark. Ligger ganska nära om man åker göteborg -frederikshavn.
Japp vi ska dit oxå.
Vi är där varje år.
Både abrnen o vi föredrar Skara sommarland före Lisebegr o Grönalund osv.
Skara har allt man behöver o både vi som föräldrar o barnen e helt sluta efter en dag där.
Vi planerar dock inte när vi åker dit då vi väljer dag efter väder.
Finns inget bättre än att åka dit en stekhet dag.
Vi tar alltid o går runt o gör allt annat än badlandet först,o framåt lunch går vi till badlandet.
Första året tog vi badlandet först o de andra sen.
nackdel, barnen ville inte gå från badlandet o vi hann knappt med nånting då sen o allt va KNÖTJOCKT med folk.
Så mkt smidigare att ta allt de andra först o badlandet från lunch-stängning,
Tycker skara har helt ok priser.
Du betalar en avgift o får göra allt.
Enda man behöver köpa om man vill e lottererispel,sovenier,glass o mat om man vill.
Vi tar alltid med mat o hyr en skrinda.
E alldeles för mkt folk som äter där o grilalr vid grillplatserna.
Att ta med egen mat e smidigt o oftast godare.
Hej!
Vi bor 5 km från Sommarland och har säsongskort. Vi har varit där 6 ggr hittills och fer lär det bli. Jag har en son på 3 år och en på 10 mån. 3 åringen tycker att det är kanon och då har han ändå varit där flera gånger, men verkar inte tröttna. Fråga på om det är något du vill veta!
Ja, har varit där flera gånger. Ska dit i sommar igen med barnen som är 3 och 5,5 år. Visst finns det saker för alla åldrar. Beror ju på hur barnen är också. Mina barn har mest varit på lekplatser, klätterborgar.
Om du inte åker under absolut högsäsong är det inga problem att äta på restaurangerna. I alla fall har det varit gott om plats när vi ätit där i början av augusti.