• minnen12

finns det några ensamstående mammor i småland?

Är ensamstående  sedan en tid tillbaka och i stort sett på heltid då mitt ex fått någon konstig ålderskris och inte bryr sig om barnen..
    Känner ingen annan ensamstående och skulle verkligen vilja ha lite nya vänner,finns det kanske någon annan ensamstående mamma från smålandstrakten här så hör gärna av dig.
    Vi bor i Växjö. 

• Svar på tråden finns det några ensamstående mammor i småland?
  • Adrian2011

hejsan, jag är inte ensamstående, men jag bor i alvesta, och träffar gärna nya människor.. Pma om du känner :)

• december2010

Är också ensamstående, kommer att flytta till växjö i höst om allt går som planerat! :)

• december2010

Jag har en son som är 1,5 år.. Du då?

Var inne på Växjö kommuns hemsida idag.. Tänkte ringa och prata med någon där, hur det är med dagisplatser, öppethus mm.

Hur tycker du att det är? Finns det mycket att hitta på med eller? :)

• minnen12

Mina barn är 13,10 och 4 (snart 5).
    Växjö är en lagom stor stad men så jättemycket att göra finns inte,eller kanske jag blivit lite "hemmablind" :)
    Har du hittat bostad och så än?

• minnen12

december2010-när skulle du flytta hit?

finns det  fler ensamstående i Smålandstrakten? 

• december2010

Skrev förra inlägget från mobilen, verkar inte som att allt kom med :/

Nä, jag har inte hittat någon bostad än..  Vill flytta så fort som möjligt, så just nu bevakar jag hemnet som en hök.
    Tänkte åka upp om någon vecka och titta runt lite, kolla hyresområden mm.

Vet du nått om det finns nått träningscenter eller liknande som erbjuder träning där man kan ha med barn? :)

• december2010

Ännu en ensam mamma.. Ibland känner man sig som den enda ;) har vart och besökt Växjö förra helgen, trevlig stad tyckte jag! Så nu är det inga tvivel, dit ska jag flytta :)

• december2010

Flyttar så fort som jag kan, men det tar väll några månader till antagligen :S även om jag inte vill det ;) har inte superbra koll på områdena.. Men teleborg känns bra, nära till universitetet när det är dags att börja studera :) är ju så mycket som ska falla på plats.. Boende, dagis, jobb mm... Lite nervöst!! :)

• minnen12

Roligt att det finns flera :)
    december2010-spännande med flytt!
    träningsställe vet jag tyvärr inget.. 

• Växjömamma1976

Heej!
    Jag har min son på lite drygt halvtid sedan 2009, jag tycker det vore jättekul lära känna nya trevliga vänner som vet hur det kan vara och kanske ta en promenad/fika framöver...

Bor på gamla norr, någon här i närheten kanske ?

(¯`°?.¸ ღ♥ Samuel - älskar dej ♥ღ ¸.?°´¯) Min blogg: bloggermum.blogg.se
Svar på tråden finns det några ensamstående mammor i småland?