• Anonym (Förvirrad)

Intresserad av en på jobbet. Men har pojkvän!

Jag har en pojkvän sen tre år tillbaka och nu har vi kommit så långt att vi funderar på förlovning och om ett år börja försöka på barnfronten. Allt är frid och fröjd och jag älskar honom!

Men nu är det så att jag började för en månad sen som sommarvikarie på ett nytt jobb. Där började samtidigt en tjej ett år äldre än mig som jag blev helt hänförd av. Hon är den snyggaste jag sett, jag älskar hennes personlighet, hennes skratt och hennes ögon! Jag är helt betagen. Pirrig i hela kroppen när jag vet att vi ska jobba tsm en dag och jag fixar alltid i ordning mig lite extra då.

Det här är något helt nytt för mig, jag har ALDRIG känt någonting för en annan kvinna förut. Jag har en kompis som är lesbisk och tanken har aldrig slagit mig att jag kanske också skulle gilla kvinnor. Är jag bi? Eller är det bara hon som är väldigt speciell? Jag ä helt totalt förvirrad.

• Svar på tråden Intresserad av en på jobbet. Men har pojkvän!
  • Anonym (Förvirrad)

Något som varit med om något liknande? Eller andra tips/synpunkter?

• banditqueen

Om du är bi är ganska svårt att svara på, men jag tror personligen att alla kan få känslor för nån av samma kön, om man träffar rätt person. Sen kan man ju vara mer eller mindre benägen att bli attraherad av någon av samma kön. Det jag menar är att, bara för att du inte varit kär i en tjej tidigare betyder inte det att du inte kan bli det nu. Jag känner flera som "upptäckt" att de var bi när de var typ 40. Det handlar helt enkelt om att träffa rätt person.
    Tänk inte att du måste sätta en etikett på dig själv (gay, straight, bi eller whatever), jag tycker själv det är löjligt. Du är inte skyldig någon att göra det. Man gillar den man gillar, könet spelar ingen roll. Var ärlig mot dina känslor, du kanske har egna saker att upptäcka innan du slår dig ner med man, hus och volvo? Försök lära känna tjejen så du vet om det är mer än bara en attraktion, och om hon känner samma sak för dig.

Se filmen "Kyss mig", tror du kanske känt igen dig rätt väl i den. 

• Anonym (Förvirrad)

Oj jag trodde denna tråden försvann så gjorde en ny. Men ja. Jag har sett kyss mig och jag känner igen mig sjukt mycket. Men det kommer aldrig att bli något :/

• Anonym (Förvirrad)
    banditqueen skrev 2012-07-08 18:02:36 följande:
    Varför inte? Nåt speciellt som hänt om man får fråga? 
    Har bara svårt att tro att någon som hon skulle tycka om mig! Sen är jag för feg.
  • Anonym

Jag tycker att du ska prova ts. Jag är i samma situation i sommar fast det gäller en tjej som är lite yngre ;)
    Hon är helt fantastisk, verkligen den snyggaste och mest attraktiva jag vet, både utseende och personlighet.

Svar på tråden Intresserad av en på jobbet. Men har pojkvän!