• mamma1986

singel mamma söker man

Vart sjutton hittar man en man som verkligen är ute efter nåt seriöst.. Är trött på att alltid hitta såna som visar sig vara players eller som helt enkelt bangar ur för att man redan har barn. Krogen tycker jag är sämsta raggningsplatsen på för att hitta nåt seriöst på, alla där är bara ute efter ett ragg för kvällen och är ändå bara snorfulla.. 

Jag bor utanför Jönköping och är snart 26 år. Kanske finns det någon här?`=)  

• Svar på tråden singel mamma söker man
  • mammalovis

Ja, jag har också kört med nätdejtning, men visst får man sålla agnarna från vetet där med. Sedan får du väl gå på de fester som funkar med tanke på barnet och kanske träffa någons kompis kompis eller så. Har man tid för gruppaktiviteter som dans är det ju också en möjlighet.

• junior 2007

hej hej
    jag har samma fråga....
    jag är gamal och två barn....hur fan gör man....nätet....nja det finns inga bra killar där....'eller jo om man e ute efter en sak....

vill så gärna träffa någon men hur gör man ,,,,jag tar gärna tips.....kram

• Tobias b

dom finns.. bara att dom brukar bli bortgallrade i första svepet när tjejer letar killar ;)  

Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering.
Svar på tråden singel mamma söker man