• HonHarPlattMage

Hu reagerar du om du får en prinsessklänning av dinna väninnor i bröllopspresent?

Hur reagerar du, mogen kvinna, om du får en prinsessklänning i bröllopspresent av dina tjejkompisar?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hu reagerar du om du får en prinsessklänning av dinna väninnor i bröllopspresent?
  • Mästaren

Jag hade skrattat, det hade ju varit jättekul!

• Mästaren
    lille Birger skrev 2012-07-08 00:30:57 följande:
    Om din tjej fick klänningen eller vadå?

Såvitt jag vet är MC hetrosexuell och lever med en man.
  • Purpurbräcka

Jag har inga höga förväntningar på presenter så sur hade jag inte blivit, men jag skulle onekligen bli väldigt förvånad.

• lille Birger
    Mästaren skrev 2012-07-08 10:39:30 följande:
    Såvitt jag vet är MC hetrosexuell och lever med en man.
    H*n är alltså inte en kille?
  • Lufsan

Skrattar för de måste skoja. Annars har mina vänner blivit förbytta utav ailiens eller liknande. 

En dag i sänder.
  • Lillsnufflan

Jag hade asgarvat åt skämtet. För det finns väl ingen annan anledning att ge bort en prinsessklänning i bröllopspresent än att skämta?

• Bollhav

Skulle tycka det var en konstig bröllopspresent. En bröllopspresent är väl ill både bruden och brudgummen.

• Tonky
    Bollhav skrev 2012-07-13 21:15:12 följande:
    Skulle tycka det var en konstig bröllopspresent. En bröllopspresent är väl ill både bruden och brudgummen.
    Båda kan väl få användning för klänningen, sålänge man är ungefär lika stora. Skrattande
  • lille Birger
    Bollhav skrev 2012-07-13 21:15:12 följande:
    Nej.
  • kouki

Åh vad kul det hade varit! Solig
    Tror dock inte mina vänner hade vågat då jag är rätt kräsen med kläder Obestämd

Svar på tråden Hu reagerar du om du får en prinsessklänning av dinna väninnor i bröllopspresent?