Hur ska man känna?
Hej Jag skulle mer än gärna få svar på min fråga. Jag har nu gått på Voxra i över 1 månad och för lite mera än 2 veckor sen så höjdes dosen från 150mg till 300mg. På måndag så ska jag på återbesök till öppen vården för att tala om om jag känner någon förändring. Nu till min fråga hur märker man en förändring och vad ska man må bättre med? Förstår ni min fråga? Jag har till och med frågat min man om han har märkt någon förändring på mig, men han svarar bara det måste du själv känna, men det är just det som är problemet. Jag är fortfarande trött, gnällig, vill inte göra speciellt mycket, tänker mycket och mycket på negativa saker. Vad händer om dom på öppen vården inte tycker att Voxra hjälper mig? Jag ska träffa en ny läkare där så det känns också lite konstigt. Vad händer om läkaren inte tycker att Voxra har hjälp mig? Kommer dom då vilja lägga in mig igen? Jag har som ni ser många funderingar, men dom som är viktigast nu är hur man ska känna sig efter att man gått på Voxra ett tag och vad händer om läkaren inte tycker att Voxra hjälper mig? Mycket mycket tacksam för svar!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-12 15:17
Jag kan ju också tillägga att jag inte kan sova på nätterna, ett tag var det lite lite bättre, men nu är det katastrofalt igen. Jag har Atarax att ta till men dom hjälper bara om jag tar dom lite då och då inte regelbundet.
Jag har fått ett nytt jobb som jag ska börja på i början av augusti och då vill jag verkligen känna mig bättre på alla plan. Så jag inte gör som jag brukar.
Jag vet inte riktigt i vilket forum jag ska lägga denna fråga därför ligger den på flera, för jag vill verligen få svar!