Flirtfair.se/fi/whatnot - akta er
Hej, ärade familjelivare!
Har ett problem med sajten Flirtfair, eller snarare vill jag veta om jag har ett. Jag uppskattar stort om vi kan skippa "va dum du är" etc. för jag är riktigt medveten om det själv, men jag var i.a.f. en idiot och reggade mig där. Har aldrig internetdejtat förut, så tänkte att det kunde vara en kul grej att prova på, bara för att se om man får några svar. Betalade 1,99€ för 2 veckor idag. Dum som jag var googlade jag inte sajten innan det, men senare märkte jag hur skumt allt är.
Skickade omedelbart (samma dag alltså) e-post till dem och bad om att få hoppa av. De vet min ip-adress, och av allt att döma mitt namn när jag fyllde i Visa Electron uppgifterna.
Grejen är att ifall man inte säger upp sitt medlemskap innan 14 dagar har gått, tar de automatiskt betalt för 2 månader (ca 50€ eller vad det nu är). Ifall det skiter sig och de "missar" mitt mail, vad kan då hända?
Jag har inte lust att gå miste om pengar (mer än jag redan har gjort, alltså), men ännu mindre att de drar pengar av mitt konto varje månad en längre period, så jag vill gärna veta hur jag kommer smärtfriast undan. Vad ska jag göra?
Jo, jag var som sagt dum som en sten, nu mår jag illa som fan och skäms något otroligt, men jag vill bara bli av med fanskapet. Jag hoppas ni kan hjälpa mig. Kan svära på att jag ALDRIG någonsin gör något liknande mera, låter mig luras så här.