Ska jag berätta till soc??
Tjena! Jag ska ta de så kort jag kan, kan berätta allt ifall det behövs och folk frågar.
Jag är besviken på min dotters mamma, jag är helt förvirrad och har velat mycket fram o tillbaka ifall jag ska in till soc och berätta sanningen om mamman.
Det är så att när hon lämnade mig blev hon tillsammans med en kille hon känt i 8 år, en kriminell. Han satt inne för mordförsök. Hon väntar hans barn. Han lämnade henne, han börjar hota henne, hon har gett honom massor med pengar, han har hotat mig, han har frågat vart våran dotter är, alltså hotat mamman med det, hotat om våra nära o kära, han har puttat till mig, framför dottern, har ett par polisanmälningar mot han, det blir förmodligen rättegång osv. Mamman har själv sagt till honom att hon vet vad han går för o att han menar allvar.
TROTS allt som hänt, så har hon ändå inte, vad jag tycker, tänkt på våran dotter i första hand. Trots alla hot och allt så har hon ändå varit ute efter honom, alltså sen han lämnade henne, att hon ville ha tillbaka honom.
Mamman har slagit till mig framför dottern, jag tycker hon är en mytoman, hittar på saker, ljuger om allt möjligt.
Hon har sagt sjuka saker, som tex att om jag går vidare med allt jag har (bevis) så kommer hon ansöka om ensam vårdnad, hon har sagt att jag inte får träffa dottern så länge jag är tillsammans med min nu ex flickvän (eftersom hon tycker att hon inte kunde ta hand om sitt barn, och att hon skadat sitt barn, vilket inte är sant)
Hon har erkänt själv att hon jävlats med mig med vissa saker, hon har ofta använt våran dotter mot mig på nått sätt.
På familjerätten har dem sagt att det är en fara för våran dotter att vara hos mamman i huset, eftersom han kan komma närsomhelst. Vi kom fram till att dottern ska vara hos mig tills allt är lugnt, ändå så går mamman och träffar honom MED våran dotter, där hon även skriver till honom i sms "jo men ingen kan se oss i djuraffären" efter han frågat "men du sa ju att dem kan ta henne ifrån dig ifall nån ser oss", typ.
Mamman har skrivit till honom i sms "Kan du inte komma till soc och visa att du inte är den personen dem har hört" Dottern behöver sin pappa tillbaka, och ja, jag menar dig" SÅ HAR HON ALLTSÅ SKRIVIT till honom!! Hur kan man skriva så??!!
Jag vet att det är dålig stil men jag har kollat hennes sms osv, därför har jag SÅÅÅ jävla mycket bevis, därför vet jag mycket om vad som hänt, vad hon sagt, gjort osv.
JAG är o har varit en engagerat pappa, jag har alltid umgåtts med min dotter, gjort allt för henne, osv osv. Ingen snack på den fronten.
Vad ska jag göra, nån som vill komma med åsikter? Ska jag säga allt till soc om hur det egentligen ligger till?
Mamman kan inte släppa honom osv, jag anser att min dotter aldrig ska få träffa denna snubbe igen. ALDRIG att min dotter ska vara i sån miljö, ha en sån styvpappa osv.
Mamman försvarar sig nu med att hon har släppt honom och att hon har gått vidare...
Har mamman utsatt våran dotter för risker, fara??! Jag har kommit över massa sms, som hände för några månader sen, är det "försent" att berätta allt till soc?
Jag menar att mamman inte tänkt på våran dotter i första hand, fan ska man göra??
OCH VARFÖR jag vill berätta det till soc är att få fram sanningen, jag vill att folk ska veta vad hon gjort osv.
Samtidigt är det jobbigt att tänka på en vårdnadstvist...
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-15 10:28
Föresten så har jag massor med ljudinspelningar jag gjort, massa med bevis på allt möjligt, så jag har verkligen saker att bevisa på allt jag har o säga!!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-15 10:31
Hon har även polisanmält mig för att jag ska ha kidnappat våran dotter, hur jävla sjukt är inte det!!!! HON VET själv och sagt det att jag är en bra pappa osv osv.