• isema

Hjälp med att blåsa liv i relationen igen!

Skulle behöva lite tips på vad man kan göra för att visa sin partner uppskattning genom små gester. och blåsa liv i relationen igen. Vi har lixom glömt bort varandra och vår relation sen vi blev småbarnsföräldrar.

• Svar på tråden Hjälp med att blåsa liv i relationen igen!
  • MammaKajsa
    Min man älskar hembakade bullar, det är det bästa han vet!  Det händer inte speciellt ofta att jag bakar, för jag har fullt upp jämt. Men i kväll har jag satt en de och bullarna står på jäsning nu. Så snart blir det hans favorit kvällsfika - nybakta bullar och mjölk !  Han skiner som en sol redan ...  

MammaKajsa
  • Kamelians

Oj, tror att det handlar helt om vad han gillar - svårt att komma med generella råd. Själv hade jag blivit glad om min man hade fixat barnvakt och bokat bord på restaurang åt oss, men i din mans fall kanske det handlar om nåt helt annat? Att få kolla på Champions League med en påse chips? Att du visar dig i fina underkläder? Att du köper något fint åt honom?

Som sagt, börja med att fundera på vad som brukade få honom att bli glad och må bra tidigare, så kommer du säkert på en massa bra idéer.

Lycka till!

Svar på tråden Hjälp med att blåsa liv i relationen igen!