• äralltupptaget

när räknar jag 1:a mensdag för att äta Pergotime - HJÄLP MIG !

Jag fick rosa flytningar i onsdags, inte mycket
    Sedan på torsdag fick jag "normal" mens
    Ska äta pergotimekur och undrar nu , ska jag räkna dag 1 på onsdag eller torsdag ?

• Svar på tråden när räknar jag 1:a mensdag för att äta Pergotime - HJÄLP MIG !
  • ettplustack

Torsdagen, så har jag gjort under mina kurer med pergotime. Du ska börja äta när den drar igång på riktigt =) Och lycka till, efter 6 kurer blev jag gravid =)

• äralltupptaget
    ettplustack skrev 2012-07-15 22:15:11 följande:
    Torsdagen, så har jag gjort under mina kurer med pergotime. Du ska börja äta när den drar igång på riktigt =) Och lycka till, efter 6 kurer blev jag gravid =)
    ok då börjar jag käka dom på måndag ! Tack för svaret! :)

Detta är min 3:e kur, min 2:a dubbelkur jag hoppas det går vägen denna gång...
  • äralltupptaget

dock så är min mens nästan slut nu, har jättekort mens, dag 4 idag och kan inte ha tampong, så lite är det...
    Men det kanske inte gör något...

• ettplustack
    äralltupptaget skrev 2012-07-16 17:40:44 följande:
    Å fan det har jag aldrig hört , kanske förklarar ett och annat då :)
    He he allt berättas inte kanske ;) Fick också konstig mens av de, regelbunden men just som du säger mindre mens och att den kunde komma som mensflytningar två tre dagar innan mensen drog igång. Skummt men förhoppningsvis värt det i slutendan =)
  • äralltupptaget
    ettplustack skrev 2012-07-16 19:38:46 följande:
    He he allt berättas inte kanske ;) Fick också konstig mens av de, regelbunden men just som du säger mindre mens och att den kunde komma som mensflytningar två tre dagar innan mensen drog igång. Skummt men förhoppningsvis värt det i slutendan =)
    Ja det är skumt undra vad man stoppar i sig egentligen!  ;)
Svar på tråden när räknar jag 1:a mensdag för att äta Pergotime - HJÄLP MIG !