• lina03

någon som ska insemination i september 12

hej

Jag underar om de någon som ska insemination i september 12 vore rolig att dela tankar och ider tillsammans

• Svar på tråden någon som ska insemination i september 12
  • Emso
    På färden mot tre skrev 2012-11-19 03:36:38 följande:
    Vilken positiv tråd! Så härligt att läsa att så många här plussat! Grattis emso, hea och NärVi2Blir3!!! Just som ni tänkte att det var sista försöket på ett tag så plussar ni emso och NärVi2Blir3! Emso - om jag förstod rätt var det helt utan behandling?

Själv har jag gjort en stimulerad insemination som tyvärr inte lyckades. Ska göra en till så snart som min cysta (vätskefylld äggblåsa) som jag troligen fick av hormonbehandlingen försvunnit. Hoppas att det inte tar alltför många veckor! I väntan på det är det verkligen roligt att läsa om era inseminationer som plussat!!  pavagmottre.blogspot.com/

Hej! Och tack! :)

Jag plussade månaden EFTER pergotime och eFTER sista inseminationsförsöket. Helt utan hjälp...

Lycka till nu! :)
  • Närvi2Blir3

Tack!!! På färden mot tre =)

Du kommer också att få ditt efterlängtade + Glad Hoppas att cystan går ner snart. Vart gör du dina försök? 

• hea
    På färden mot tre skrev 2012-11-19 03:36:38 följande:
    Vilken positiv tråd! Så härligt att läsa att så många här plussat! Grattis emso, hea och NärVi2Blir3!!! Just som ni tänkte att det var sista försöket på ett tag så plussar ni emso och NärVi2Blir3! Emso - om jag förstod rätt var det helt utan behandling?

Själv har jag gjort en stimulerad insemination som tyvärr inte lyckades. Ska göra en till så snart som min cysta (vätskefylld äggblåsa) som jag troligen fick av hormonbehandlingen försvunnit. Hoppas att det inte tar alltför många veckor! I väntan på det är det verkligen roligt att läsa om era inseminationer som plussat!!  pavagmottre.blogspot.com/
    Tack, vi donerade sperma och det funkade på första försöket efter en pergotime kur, så jag känner verkligen att vi haft tur i slutänden av denna processen.
    Hoppas cystan försvinner och att ni också snart kan få ett plus.
  • På färden mot tre

Tack för er peppning tjejer!

Jag bor i USA så gör mina försök här. Det som är bra som verkar vara skillnad från Sverige och Danmark är att man får göra två inseminationer två dagar i följd då man har ägglossning. Borde ju öka chanserna!

• Emso

Hej alla! Vul idag, liten mätte 4 mm och det fanns ett tickande hjärta (hjärtanlag)! :) tack och lov! Nu kan man andas ut lite och hoppas att allt går bra resten av tiden. Kram alla!

• hea

Emso skrev 2012-11-22 14:33:35 Hej alla! Vul idag, liten mätte 4 mm och det fanns ett tickande hjärta (hjärtanlag)! :) tack och lov! Nu kan man andas ut lite och hoppas att allt går bra resten av tiden. Kram alla! Å så skönt, jag väntar på att få göra ultraljud v 18-20, men skönt att passerat v 12.

• Närvi2Blir3

Skönt att höra Emso! Jag är såååå nervös inför Tisdag... Har fått för mig att hjärtat inte slår eller att säcken är tom... Kan inte släppa det hur mycket jag än försöker...

• Närvi2Blir3

Tänk så rätt man kan ha... Jag är INTE gravid längre, fast min kropp har inte fattat det.. Finns bara en förtjockad slemhinna..
    Det var det... Livt går vidare och jag har ju redan en otroligt fin son, synd bara att jag inte kunde ge honom ett syskon

Lycka till ni andra <3   

• Emso
    Närvi2Blir3 skrev 2012-11-23 22:33:39 följande:
    Tänk så rätt man kan ha... Jag är INTE gravid längre, fast min kropp har inte fattat det.. Finns bara en förtjockad slemhinna..

Det var det... Livt går vidare och jag har ju redan en otroligt fin son, synd bara att jag inte kunde ge honom ett syskon

Lycka till ni andra

Men?? Va? Har du varit och kollat redan? Och det är inte för tidigt? Vilken v är du i? Så ledsen för din skull om det verkligen är så! Stor styrkekram!
  • Närvi2Blir3

Akuten skickade mig till gyn eftersom jag har haft ont i magen sen igår och dom inte hittade något fel.. Skulle varit i v 6+0 enligt egna beräkningar och 6+1 enligt gyn.. Skulle ju på vul på tisdag...
    Kan vara så att det sitter i äggstocken.. 

• hea
    Närvi2Blir3 skrev 2012-11-23 22:33:39 följande:

Lycka till ni andra <3   
    Fy, så ledsen, styrkekramar från mig också!
Svar på tråden någon som ska insemination i september 12