Hur tänker mitt barns mamma??!
Hej jag behöver era synpunkter, tack. Läs gärna denna tråd först, som jag skrivit www.familjeliv.se/Forum-4-377/m65781571.html
Ni får en klarare bild om ni läser första tråden.
Men här kommer det lite kortfattat:
Snubben hotar min dotters mamma, till döden, allt möjligt, han använder även dottern i hoten. Mamman ska föda hans barn. Han har suttit inne för mordförsök, han har puttat till mig, han har krävt massor med pengar av henne och hon har gett honom, hon har varit rädd för han har hon sagt. Hon har sagt till mig i tel att om hon hade mod så skulle hon ta livet av sig. Även efter allt ville hon alltid ändå att han skulle komma tillbaka. Efter allt....
Till mig sa hon IGÅR o lovade att hon inte ska bli tillsammans med honom igen efter allt, och att våran dotter aldrig ska se honom, ha honom som styvpappa, jag har sagt till henne att om det blir så så kommer jag söka ensam vårdnad, hon var med på det. Hon sa även att hon vill bevisa för mig att det inte kommer bli dem igen.
Hon har erkänt till mig att det var ett misstag, att hon inte tänkte på dottern, att hon har kommit över honom, att hon ska börja om och tänka på sina barn i första hand.
MEN sen ser jag på ***** att hon skrivit att hon ska ge honom en chans till efter förlossningen. HUR tänker denna människa?
Jag hade en inbokad möte med soc (innan jag fick syn på vad hon skrivit) för att jag skulle berätta allt, men sen avbokade jag den för att vi pratade ut jag o mamman o jag ville inte ta upp all skit igen.
Tänker hon nått alls på våran dotter???!!
Det ända jag tänker på är min dotter!!!!!!
Vad tycker ni?