Hur gör ni med Npf-barn?
Jag står inte UUUUUUT längre med allt sonen hittar på... Senaste "trenden" är att han tar av sig blöjan i sitt rum bakom en stängd dörr och kissar på sina leksaker.. Och idag för första gången sket han på golvet med flit utan blöja...
Han har börjat säga att han ska döda mamma... Och har tagit stryptag...
Tänkte först att barn säger så (inte alla) och dom vet ändå inte va de betyder på samma sätt som vi vuxna.. Men häromdagen satt vi ute på altan och grilla och mös så sitter han på golvet och mosar kryp och så kmr han och hämtar mig och visar krypet och säger, Colin dödat, hahahahha...
När vi kramades så helt plötsligt som en blixt från klarblå himmel slår han mig med båda händerna rakt på ansiktet och skrattar trots att jag visa jag va ledsen och sa med bestämd röst att så gör man inte... har en hel del rivsår, blåmärken på armar och ben... ibland även en bitmärke eller två...
Han kan va vidrigt elak mot djuren ibland när han är på detta humöret...
Enligt utredning har han Atypisk autism och hyperaktivitet... Ev. kan han ha lättare utvecklings störning.... Men jag börjar tveka... Eller är de så för många med Npf barn? Hur gör ni?
Sitter här och skakar och gråter för jag står inte ut....