• Svar på tråden Hur dum får man bli innan det gör ont?
  • SHAKAWKAW

"Han måste ha satt sig med en väldig kraft eftersom byxorna också gick sönder." LOL.

Den här artikeln var hysteriskt rolig.

• Selaine

Oj, otur, men dum? Näe.

• No bananas today
    Selaine skrev 2012-07-20 00:08:43 följande:
    Oj, otur, men dum? Näe.
    Vad är man då om man missar en metallpinne?  Blind?
  • SHAKAWKAW
    No bananas today skrev 2012-07-20 00:15:16 följande:
    Vad är man då om man missar en metallpinne?  Blind?
    Om jag hade missat en metallpinne (av den, erhm, storleken) hade jag ju i alla fall känt den i arslet innan jag gjorde illa mig. Tråkigt att han blev skadad, men att drämma ner arslet med en sådan kraft utan att se sig för? Ptja, inte är det smart i alla fall ...
  • No bananas today
    SHAKAWKAW skrev 2012-07-20 00:18:37 följande:
    Om jag hade missat en metallpinne (av den, erhm, storleken) hade jag ju i alla fall känt den i arslet innan jag gjorde illa mig. Tråkigt att han blev skadad, men att drämma ner arslet med en sådan kraft utan att se sig för? Ptja, inte är det smart i alla fall ...
    Hahaha, nej, inte så smart. Tur att han fick nya brallor på plats dock. Cool
  • Rakad Apa

Haha, legendariskt! Den hamnade på min FB sida direkt. Lät ju jobbigt ont!

?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • Bevabus

HAHAHAHAHA så jäkla kul man kan verkligen se framför sig hur han drämmer ned på den där lilla lastbilen och blicken han får när pinnen åker upp i röven åh herre jösses

There's a difference between speaking your mind and being a judgmental a**hole. Walk the line.
  • Agnescecila

HAHAHA! Skrattar så att tårarna sprutar! Visst är det synd om honom, men lite får han ju skylla sig själv. 1. Den var inte avsedd till vuxna 2. Han måste ju kastat sig ner med röva i en hastighet som gör blixten avundsjuk.
    Sen undrar jag varför han polisanmälde det. Jag ser honom i tingssalen framför domaren, domaren läser upp ärendet. " Vi är här idag  föratt avgöra brottet som består i att en barnbil misshandlat honom med en dragkrok. Vilka skador fick du? Ok, kan jag få se på bilder av skadan?" 

Svar på tråden Hur dum får man bli innan det gör ont?