• Il principale

Vet inte om det här är riktigt rätt ställe, men vad tycker ni tjejer om den här klänningen?

Funderar på att skicka efter den till min tjej, men vet inte om det kan betraktas som "en fånig klänning". Jag skulle i alla fall gilla att se den på henne. Jag gillar när tjejer ser ut som tjejer.
  • Svar på tråden Vet inte om det här är riktigt rätt ställe, men vad tycker ni tjejer om den här klänningen?
  • Jellybeanbaby
    Il principale skrev 2012-08-10 19:39:27 följande:
    Hon har redan fått sin klänning. Hon blev jätteglad!
    OOO VILKEN? JÄTTEnyfiken. :)
  • snällochgla
    Jellybeanbaby skrev 2012-08-11 19:55:48 följande:
    OOO VILKEN? JÄTTEnyfiken. :)
    Ja efter 353 inlägg i tråden så får man hoppas på svar!
  • nihka
    Il principale skrev 2012-08-12 12:37:03 följande:
    www.pinupgirlclothing.com/audrey-skirt-blue-r...

Den blev det. Hon tyckte "min" var jättesöt men lite opraktisk.

Vad roligt att hon blev glad. Den här har hon säkert mer användning av än den du först tänkte på. Hur gjorde ni, valde ni ihop eller chansade du genom att välja själv?
  • Jellybeanbaby
    YummyMami skrev 2012-08-12 12:38:31 följande:
    Skit va fin!!!! PERFEKT KLÄNNING!!!
    Mjä. Gillar inte den där rosetten och tycker att bustieren sitter konstigt på modellen - men det kan bli jättefint på TS dotter.
    Får lite "marilyn" och "twinpeaks-audrey" vibbar från den.
  • Il principale
    nihka skrev 2012-08-12 12:52:05 följande:
    Vad roligt att hon blev glad. Den här har hon säkert mer användning av än den du först tänkte på. Hur gjorde ni, valde ni ihop eller chansade du genom att välja själv?

Nä men jag visade henne tråden och så kollade vi ihop. Hon kan mycket väl tänka sig en klänning som min, men hon kanske inte kunde ha den så ofta. Men hon är jättefin i den här också!
  • Jellybeanbaby

ps jag är mer positiv än negativ till klänningen du köpte.
    (Men föredrog t ex den där mörkblå med vita prickar i "audrey"-stil, var riktigt stilren och snygg)

• nihka
    Il principale skrev 2012-08-12 13:05:26 följande:

Nä men jag visade henne tråden och så kollade vi ihop. Hon kan mycket väl tänka sig en klänning som min, men hon kanske inte kunde ha den så ofta. Men hon är jättefin i den här också!
    Bra lösning!
  • Karl Pilkington

Haha, du framstår som bästa pojkvännen i den här tråden, det vet du om va? Jag kan riktigt se hur hundratals fl-mammor(som jag) suckar och säger: ååh...

Fin klänning ni valde också, btw.

• YummyMami
    Karl Pilkington skrev 2012-08-16 09:34:22 följande:
    Haha, du framstår som bästa pojkvännen i den här tråden, det vet du om va? Jag kan riktigt se hur hundratals fl-mammor(som jag) suckar och säger: ååh...

Haha! Så sant så! Det är mycket trevligt mot alla dessa trådar om otrogna eller dem vika gör det ena med andra..
    Veckans vägning var UNDERBAR! Följ mor och dotter med viktproblem på två olika sätt viktsaklart.bloggplatsen.se/
  • Il principale
    Karl Pilkington skrev 2012-08-16 09:34:22 följande:

Tack! Jag ville ju bara att det skulle bli bra!
  • Il principale
    YummyMami skrev 2012-08-16 09:52:03 följande:

Haha! Så sant så! Det är mycket trevligt mot alla dessa trådar om otrogna eller dem vika gör det ena med andra..

Jag skulle då aldrig vara otrogen!
Svar på tråden Vet inte om det här är riktigt rätt ställe, men vad tycker ni tjejer om den här klänningen?