Nya vänner i Örebro??
Jag är en tjej på 38 med en son på ca 5 år och söker nya vänner för att umgås och ha trevligt med, med eller utan barn.Saknar "riktiga" vänner! Maila mig gärna!
KRAM!!
Jag är en tjej på 38 med en son på ca 5 år och söker nya vänner för att umgås och ha trevligt med, med eller utan barn.Saknar "riktiga" vänner! Maila mig gärna!
KRAM!!
Oh... KUL!!!!
Jag har en 13,5 årig som är verkligen en riktig tonårig, med allt detta innebär... hhh... kalla rolig denna perioden skulle vara lögn. Han växer otroligt mycket i kroppen men huvudet, vet jag inte... man undrar ibland... han är en sånt som vill visa sig vara vuxen, men innerst inne är ett barn...
Min mellersta som fyller 11 om en månad en väldig känslig liten kille. Han är nog snällaste av alla barnen egentligen, men hamnar i konflikt rätt ofta pga av hans problem med att hantera sin egen spänning i kroppen. Han är världens finaste och omtänksammaste innerst inne.
Min lille plutt.... nja.. mammas lilla alskling... haha... jag vet..., men han är fortfarande så jäkla sött och mysig, så jag måste njuta dessa sista minuterna av att han kryper ner till mig, pussas och kramas... Han är alltid glad och utstrålar glädje...Visst har han oxå dåliga sidor, men....
Min sambos minsta är 8 år, men är stor för sin ålder, hon är 146 lång och ser ut som en 11 åring. Hjärnan är ju fortfarande bara 8 vilket skapar konflikter ibland... Hon är en riktig princessa som vill vara i centrum hela tiden och det spelar inget roll för henne om hon får detta genom positiv eller negativ uppmärksamhet... Hon har en hel del konflikt med min 11 åring... de gillar inte direkt varandra... eller vem vet
Den andra flickan är 9,5 år. Hon är ett barn som stör inte mycket... gör allt vad du säger. Vi försöker faktiskt få henne att stå för sig själv och våga säga emot =)... roligt va?
Så där detta är mina barn...
Japp vi har försökt få en gemensamt sedan oktober... går lite trögt... men-men man ska inte ge upp
Ni då?
Vilket härligt gäng ni har
Mina killar är från 'två kullar' men min man har inga barn sen innan mig.
Jag trodde jag var helt klar med bebisar men min man ville så gärna ha en till. Efter ett tag ville jag med. Tog ut spiralen i juni så första försöket nu.
Vad trist för er att det tar så långt tid!
Jag gjorde en GBP jan 2011 så lite fundersam är jag över hur allt kan tänkas vara om vi lyckas.
oh.... gick du ner mycket? du kanske behöver extra kosttillskott... har en vän som oxå gjorde det....
Hade BMI 36 när jag opades och nu 21-22 alltså helt normalt :) gått ner ca 40kg.
Vet att det blir extra järn och kalcium iaf sen vet jag inte så mycket mer. Får ta reda på det om vi får turen
Oj!... det var mycket! Är du nöjd? Måste kännas enormt kul att bli small så snabbt =)
När har du BMI?
Det är jätte kul även om hjärnan inte har hängt med. Jag har så svårt att fatta att tjejen på bilderna är jag för själv känner jag mig plufsigt ännu.
Mensen ska -inte- komma i slutet på denna veckan så vi får se.
Själv??
oh... spännande... jag ska ha nog runt måndag/ tisdag... det var tidigare under semester... så vet inte riktig, men nåt sånt...
Undrar vart är Anemonie =) Hoppas att hon ser att det finns åtminstone 2 som vill vara vän med henne =)
God morgon!
Då håller vi tummarna hanu, förstår att resan har varit lång för er.
Jag undrade vart hon tog vägen med. Får hoppas hon hoppar in här snart igen.
Lori heter jag förresten
Och jag Szilvia =)
Jag sitter på jobbet till 16.00 idag....
Du bor väl vid ditt jobb, eller?
Vad har du gjort innan?
Jag har en ganska lång historia om mitt förra liv Kan ta nån gång
Kram
Oh... undrar hur det känns när barnen ringer för att komma på fika? ... Mina bor ju hemma och den äldsta vill nog mest slippa "fika" med morsan
Hmmmm... Jag har inte varit ute än idag... sovit lite längre sedan tvättade håret... Nu sitter jag här och äter vatten melon till frukost... Ska snart möta upp sambon för lunch innan jobbet =)
Ja, gärna tar en fika/vin nån gång Låter intressant din "resa" med...
Njut sonen =)
Kram
Hej tjejen,
Skrev i din gb härom dagen men vet inte om det gick iväg. Man ser inte det från mobilappen.
Vi är ute och åker husbil. En kul fest i östansjö igår och nu är vi på väg till Liseberg. Vi ska försöka klämma in skara imorgon med.
Hoppas ni har det bra!
Kram
oh, jag har svarat... ser inte du i din gästbok? jag kan se det på min mobil.... men jag kan väl skriva här oxå.... jag har nämligen kommit på en sak: hoppas att det är så annars ä det lite pinsamt... jag tror att du o jag har en gemensamt vän.... kolla sedan i din gästbok vem jag menar vi har det bara bra... har en mindre familjträff här just nu. så har fullt upp med det
vad kul med husbilsresa, hoppas a ni får då lite sol i värme. Här har det precis ösregnat, men vi ska trotsa o grillavikväll B-) kramar
Hejsan! Lever den här tråden fortfarande? :)
Söker också lite nya vänner i Örebro nu när vi ska flytta dit!
hej, jag tittar in då o då,,,,,, ts försvann, men inte vi B-)
Hej hej! Vad trevligt och samtidigt tråkigt att ts försvann. Hur har ni det i Örebro? :)
Hej!
Det är bara bra =), Fick lite sol idag....
När ska du flytta hit?
Vart bor du nu?
Har du barn?
Hur gammal är du?
Hahah... nyfiken är man alltid