• SystrarnaByller

Pinsamma pappor?

Vår pappa är världens pinsammaste pappa. 
    Han är 36 år och tror att han är ung..Han skämtar med alla våra vänner
    jättemycket och ska alltid prata med de MYCKET..Plus att han drar iväg med sina
    kollegor och barndoms vänner till skateparker och glider runt..
    Han klär sig absolut inte vuxet heller, känns som om att han inte vill åldras och håller
    sig kvar med sin stil som han hade när vi var små.
    Nu menar jag inte att det är fel, bara att det är så sjukt pinsamt, speciellt när det gäller detta med att skämta och prata mycket med våra tjejkompisar som killkompisar alt "ragg"...det är ju jättepinsamt!!!!
    Vad gör man för att hindra detta? Man måste ju kunna ta hem folk utan att behöva skämmas?!?
    En 36 åring ska väl inte gå omkring med skatekläder och keps heller? eller?  

• Svar på tråden Pinsamma pappor?
  • Lacey

Har ni frågat era vänner vad de tycker om er pappa?

• SystrarnaByller
    Lacey skrev 2012-07-23 17:15:54 följande:
    Har ni frågat era vänner vad de tycker om er pappa?
    Ja!!! Många av de tycker ju att han är skön, rolig och cool. Men ibland kan det bli lite mycket, har ju hänt att de skatar i samma park och hänger som vänner och det tycker jag är sjukt störande och jobbigt..och pinsamt.
  • Lacey

Åh, så då är det ni systrar som får jobba på det och slappna av lite
    Ni kommer ändra åsikt, jag lovar!

• MSörensen

Kan säga att ni inte är ensamma om att tycka att pappa är pinsam, alla tycker/tyckte att sin pappa var pinsam m.m.
    Min pappa är tråkig, tjatig och bara muttrar jämnt :) 

Jag är 23 min man är 38 och bonussonen ska fylla 16 och han tycker att hans pappa är fruktansvärt pinsam och jobbig för att han är en tatuerad "träningsnarkoman"  och alla bonussonens kompisar tycker att han är as-cool..

Sen är han också väldigt pratglad och skämtsam med bonussonens kompisar och ragg (ibland kan det gå över styr ja) men vet ni vad? Era kompisar tycker säkert inte att er pappa är pinsam, eller?

=D

• Queenie70
    Hannah76 skrev 2012-07-23 17:10:04 följande:
    Tycker ni 36 år är gammalt??

Åh vad jag vill vara med när ni blir 36 år ;) 

Tänkte exakt samma sak .
  • Kattdamen

Ja, dina vänner kommer väl ligga med honom till slut.

En kopp te, tack.
  • SystrarnaByller
    Kattdamen skrev 2012-07-23 18:09:24 följande:
    Ja, dina vänner kommer väl ligga med honom till slut.
    Hahaha, barnslig du var.. Tror nästan du är barnsligare än min pappa nu ^^
  • manfan
    SystrarnaByller skrev 2012-07-23 16:48:55 följande:
    Vår pappa är världens pinsammaste pappa.  Han är 36 år och tror att han är ung..Han skämtar med alla våra vänner jättemycket och ska alltid prata med de MYCKET..Plus att han drar iväg med sina kollegor och barndoms vänner till skateparker och glider runt.. Han klär sig absolut inte vuxet heller, känns som om att han inte vill åldras och håller sig kvar med sin stil som han hade när vi var små. Nu menar jag inte att det är fel, bara att det är så sjukt pinsamt, speciellt när det gäller detta med att skämta och prata mycket med våra tjejkompisar som killkompisar alt "ragg"...det är ju jättepinsamt!!!! Vad gör man för att hindra detta? Man måste ju kunna ta hem folk utan att behöva skämmas?!? En 36 åring ska väl inte gå omkring med skatekläder och keps heller? eller?  

Som nybliven pappa ser jag det som min plikt och skyldighet att skämma ut mina barn. Är 27 år och har ett monster på två år och ett till på väg om ett par månader. Här är en pappa som alltid kommer signalera till sina barn att man får va precis som man vill. Tycker det verkar jättefin att han visar sådant engagemang och intresse för era liv. Va stolta!!
  • Att dansa är att leva

Vilken cool pappa! Ni borde skämmas som tycker han är pinsam! hellre cool å ungdomlig pappa än en tråkig, tradig och mes till pappa!
    skärpning!

• Harmagedon

Det är pappans jobb att vara aspinsam i sina tonårsbarns ögon. Det är ett viktigt jobb. Ju pinsammare pappa ju snabbare mognat döttrarna. ;p

• Rocktroll
    SystrarnaByller skrev 2012-07-23 17:20:46 följande:
    Ja!!! Många av de tycker ju att han är skön, rolig och cool. Men ibland kan det bli lite mycket, har ju hänt att de skatar i samma park och hänger som vänner och det tycker jag är sjukt störande och jobbigt..och pinsamt.
    Min man är 29 och skejtare och de flesta av hans skejtarvänner är ca 36 års åldern och klär sig som eran pappa verkar göra Glad man är ju verkligen inte gammal om man är 36 och om eran pappas klädstil verkar ju vara förknippat med hans intresse Glad inget konstigt med det.
    .:: Vilda 090425 och BF 121202 ::. rocktroll.blogg.se
  • singel pappa83

Jag är 29 och skejtar oxå, gjort d e i 13-14 år.  jag klär mig som ja vill å bryr mig inte om va andra tycker. sen som någon skrev här uppe så e det en pappas "jobb" att vara pinsam.
    Hade det varit bättre om han gick rundor i kostym å skällde på er ist ?  

• Farsa på stan

Många pappor är nog pinsamma med meningen, för att driva med sina barn. Jag gör så i alla fall. Min dotter är fjorton år, och om hon har varit jobbig hämnas jag genom att gå fram till hennes kompisar när de ska på disco och säga "Whazzup, beliebers? Kom ihåg, say no to drugs och rock on! Peace out!" eller något liknande jättetöntigt, med tillhörande handgester. Min dotter börjar nästan gråta av skam Cool

• Reboot81
    Farsa på stan skrev 2013-05-29 22:41:23 följande:
    Många pappor är nog pinsamma med meningen...
    Ägd! Övar en del med mina yngre systrar, kör gärna seriösa Beiberfrågor till 16åringen :)
  • Madden87

Er pappa lever livet. Var stolta, han är unik. Jag byter gärna med er vilken dag som helst. ;)

• Essie1984

Nästan alla har väl tyckt att både mamma och pappa är skämmiga! Min pappa är 64 år, men tycker själv att han är som 20... Dock uppför han sig som en vuxen och klär sig ordentligt. Han hänger mest på golfbanan och tycker för övrigt att människor med keps ser förjävliga ut. När jag och min lillebror var yngre fick vi inte köpa vita gympaskor för det var fult! Alla hade det, men vi fick inte ha såna skor. Pappa är noga med kläder och skor. Han var väldigt bekymrad när brorsan lyssnade på rap-musik och hade Gällivarehäng/byxor som hänger nedanför arslet OCH fula skor! Jag har en tatuering som jag INTE visat min far för jag vill inte att han ska bli pinsam inför min sambo och börja dilla om hur fult det är... Så ja, min pappa är pinsam med alla åsikter han har, men han är världens bästa pappa ändå!

• beccagranen

Haha, störtskön tråd! Älskar "farsan på stan"s komentar! Min man närmar sig 40 och äldsta barnet kliver in i tonåren i år. Än så lönge här hans ungdomligasida uppskattats av sonen och hans vänner, men det kanske ändras i tonåren ;) sambon är väldigt aktiv och ttar med sig sonen och hans vänner till crossbanan, laserdom, skatparker och i helgen ska han anordna tvspels tunering, och givetvis är han med med största inlevelse. Ibland är även hans jämnåriga vänner med och krigar mot småpojkarna ;) många av sonens vänner förundras över att sambon vill, orkar eller här tid att göra allt detta för barnen. Det är rätt tragiskt att många föräldrar inte tar sig tiden.

Svar på tråden Pinsamma pappor?