• bewe

Hur såg era flytningar ut efter ÄL när ni var gravida?

Lite otrevlig fråga, men somsagt..så undrar jag hur era flytningar har sett ut efter ägglossningen när ni varit gravida, vad var det för skillnad jämfört med när mensen kommit de andra månaderna?

Fick redan på ÄL+2 vita, tjocka flytningar..idag på ÄL+6 har jag molvärk som går ut i benen och ryggen.
    Tacksam för era svar och erfarenheter! Ser det mest som en liten kul grej att leta efter lite hopp Solig

• Svar på tråden Hur såg era flytningar ut efter ÄL när ni var gravida?
  • jessiejones

Intressant det här med flytningar. Det verkar ju dock som att det är Vanligt med vita tjocka sådana. Minns också att jag hade det när jag var gravid men tror att de kom i vecka 5 eller 6. Bim -2 idag krustorr..

• Petra 334

Jag har i vanliga fall rika flytningar mellan äl och mens men denna gång var det torrt ändå till bim. Då kom flytningar och gravid 1-2

• 3 barns mamma84

BIM 9:e massa flytningar men vid graviditet tjocka vita flytningar
    Nu e dom hmm som vattninga typ tror jag har inte tittat då jag inte vill inbilla mig alls då jag VET att mensen kommer  

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Kakaa

Tjocka vita här, som bodybutter-lotion typ.. kallas väl creamy.. är kritvita och luktar ingenting.. 

• Selina02

TS Bewe - hur gick det för dig? Pluss antar jag? Jag har PRECIS samma symptom som dig. Min ÄL kom också tidigare än kalendern osv......så det vore kul att höra hur det gick för dig!

• Pisces

ni erfarna dela med er lite info gärna behöver veta för jag är så förvirrad nu !

har gått runt med gravsymtom riktigt ork lös alla dagar med ömma bröst och svullen i hela kroppen special i tjej magen nu nästan i 5 veckor ,haft alla symtom. men men neg på testen jag tagit nu 11/09 var jag bim +7 och inget mens men dagen efter fick jag mens-värken jätte hemskt ont i ryggen och magen och inte minst huvudet gick runt som en zombi ...
    .fick lite bruna droppar på trosan efter en promenad jag gjorde på dagen sedan dess har jag bara fått blod ljusare än mensen med massor av små och stora klumpar i !!! vet inte vad det är men det har fortsatt tills idag och det är bara klumpigt men den kommer med lättare värk nu. det har avtagit sedan i morse ..

.vad tror ni det är ...så förvirrad nu vet jag inte hur och när ägglossning ska komma och var det väldigt sen mens?? hur sk man räkna nästa månad då för vi försöker få bebe!! 

snälla hjälp !!! ni som har varit i samma sits !!
     vad är detta???
    Rynkar på näsan 

så så oerfaren ....
  • Sweetie2

Hej alla, om ni är kvar i tråden...
    Har nu i 5 dagar drygt  -sedan ÄL- haft "milky" flytningar  enligt ( www.pernille.info/cervixsekret.htm )
    Jag ska ha min Bim om 5 dagar.... Är det någon som haft sådana flytningar och kanske varit gravid? *hoppas*

• wassan

jag har också flytningar fast lite mer lösa Solig hoppas det är tecken på jag är gravid har även ont i äggledarna och i ryggen vet inte ifall det är för att mensen är på g 

• EmelieSchiold

Har försökt i 25 månader med min fästman, beräknad ÄL en 31 enligt ÄLkalendern här på sidan, hade dock en vit flytning 2 dagar tidigare. Vet inte om det innebär ÄL men, ja. Känner av en molande känsla i tjejmagen, ibland sticker det. Kan det ha hänt? Jag vågar knappt hoppas. 

• Pippispetra

Just nu har jag krämiga vita flytningar och dem luktar inget. Undrar vad det kan betyda. Har även andra symtom vad jag tycker och skall inte ha mens förns den 18e april

• Jagerika
    Pippispetra skrev 2018-04-06 17:40:57 följande:

Just nu har jag krämiga vita flytningar och dem luktar inget. Undrar vad det kan betyda. Har även andra symtom vad jag tycker och skall inte ha mens förns den 18e april

Exakt likadana flytningar har jag också! Har också BIM 18e april! När hade du ÄL?
  • Jagerika
    Pippispetra skrev 2018-04-06 19:00:07 följande:

Hade äl runt den 29mars :)

Oj! Har du så lång tid mellan ÄL och BIM, måste ju vara ca 20 dagar? Själv hade jag ÄL 3 april :) brukar vara 14-15 dagar mellan ÄL och BIM för mig
Svar på tråden Hur såg era flytningar ut efter ÄL när ni var gravida?