Hjälp med löshåret

Ursäkta sminket som är utsmetat i ansiktet, har varit å ridit och blitt svettig
Har du satt i det med clips eller vad det nu heter, så du tar ur det varje kväll? Hade jag varit du så hade jag lagt i en färg eller toning som är snäppet mörkare än löshåret. Det ser typ ultrablont ut, så ta någon färg som är blond men som är någon eller två nyanser mörkare än håret är nu. Försök hitta liknande ditt eget hår, det ser mer gult ut än löshåret. Dvs en varm blond. Askblond är en kall blond och kommer nog inte smälta in lika bra. Fråga din frisör kanske?
Haha va dåliigt det här kommer bli, har haft i färgen i 5 minuter nu men krämen är ju fan grön?
Haha kan inte annat än skratta åt eländet.. aja vi får väl se när jag sköljer ur det
Hoppas de går bra! Haft hår från rapunzel flera grr å de ska ju va bra kvalité
Okej nu är allt klart. Blev över förväntan faktiskt. Prickade färgen ganska väl, lite gråare än mitt hår kanske, men lite mer silvershampoo så. har dränkt håret i inpackning och plattat det. Blev lite bättre tycker jag. Problemet är nu att håret inte alls är inklippt´i mitt egna vilket ser fejk ut. Ska fixa det själv eller hos frisör.
Jag har haft löshår till och från i några år nu. Första gången hade jag från rapunzel, håret bara tovade sig och såg risit ut. Efter det har jag bara haft indiskt hår och det har funkat kanonbra! Har kunnat färga, platta och locka lite hur som helst. Men sen har jag också lärt mig att aldrig tvätta löshåret med schampoo. Om man har clips kan man ta ur håret och tvätta det med balsam i stället och när man inte använder det lägga det i en plastpåse för att det inte ska bli torrt av luften. Men det såg ju ut som att du fick till håret ganska bra till slut i alla fall :)
Oj, vad bra det blev!! :D
Bara inklippningen kvar som du skrev, hoppas den går lika bra :)
Om ditt eget hår gulnar och löshåret blir vitare så har salonger ett balsam som är från revlon med olika pigment i. Då hade du kunnat ta guld på löshåret så du får bort det vita.. Dom är jätte bra!
Blev bra ju!
Klipp upp de :)
tjena! skiver från in syrras inloggning nu.
jag är frisör. Men vart har du köpt håret? Är du helt säker på att det är äkta hår? finns inget äkta hår som går under 1500-2000 kronor. det kan vara blandat riktigt och syntet eller så. det kan vara äkta hår som är taget ur te.x hårborstar, uppsopat på golvet och de säger att det är äkta hår, och ja, visst det är äkta MEN alla fjällskikt ligger åt olika håll och det är inte bra, då blir det risigt och ser illa ut. ifall det nu va äkta tempel hår (dvs folk som går till ett tempel i te.x Indien och klipper av håret så att alla hårstån ligger åt samma håll och beter sig som vanligt hår.).Jag tror tyvärr inte du fått tempel hår. men jag ska säga en sak, GÖR DET INTE HEMMA! det blir inte bra. gå till en frisör som håller på med hårförlängning och KAN sin grej, säg som det är, vart du har köpt det, vad du gjort med det osv. Det räcker inte att man tar silvershampo, dessutom torkar det ut håret ganska bra så silvetinpackning är bättre men bara någon gång i veckan, ifall det är något man köper på ICA så är det inte bra grejer även om det kostar lite mer. Jag tycker inte du ska hålla på med det mer själv, gå till en frisör (ifall du är i halmstad så hjälper jag dig mer än gärna) annars till någon som KAN sin grej och har bra rykte. säg att du vill ha samma färg i hela håret, att dom ska klippa in det och få det se snyggt ut. det bästa är att gå till en frisör och köpa riktigt hår, det kostar men du kan ha det flera år ifall du har clips liksom. finns ju även sy in, keratinvax, microringar, tejp osv. Gör inget mer hemma bara, det är inte värt det. MVH: Lovisa
Prova köra lite silverschampo på löshåret:www.hairextensionsguiden.se/silverschampo-pa-loshar/