har väntat i över 4 år, är trött på att vänta & längta =( tips?
tänkte bara fråga lite. jag har pco, och kraftig övervikt. har varit på kvinnokliniken och fått pergotime utskrivet. har haft dessa innan men då har de ej gett något resultat, sen gick jag ner 14 kg och bytte doktor. han trodde på att det skulle gå denna gången eftersom jag tappat i vikt.
började med första kuren (började med dubbelkur direkt eftersom jag haft dem innan) den 11/7 utan att mensen kommit då den är väldigt oregelbunden. (mens 4 ggr per år) den 15/7 tog jag sista tabletten.. den 19/7 fick jag en liten blödning.. blev lite förvirrad. det var inte mycket men ändå så att det syntes på pappret. denna höll i sig i till den 22/7.
igår testade jag med min CB monitor om jag fått ÄL och den visade utslag, jag gjorde med CB ÄLtest också, där fick jag glad gubbe. tog ett tredje test från testlagret och den visade också utslag. vågar man tro på detta? de säger att man ska få ägglossning 4-10 dagar efter sista tabletten. isåfall har jag ju fått ägglossning 8 dagar efter sista tabletten?! vi har iallafall haft sex de flesta dagar dagar nu den senaste veckan och jag har försökt ligga kvar ett tag efter med. men vet inte om det ökar chanserna direkt.
fick utslag på monitorn idag också + testlagrets sticka. känner lite "hugg" i magen men vet inte om det är ägglossningen jag känner av? har aldrig känt av ÄL innan vad jag vet..
har väntat så länge på att det ska bli något, men jag vågar ändå inte hoppas. =(
finns det något man ska tänka på för att det ska bli något? äta några speciella vitaminer etc?
tacksam om ni slänger iväg ett lite svar iallafall om vad ni tror =)