• miennaa

vi med bf dec 2012! kille/tjej?

Hej! Jag tänkte starta denna tråden för oss med bf i december 2012! Det vore kul och se hur många tjejer/killar det blir sista månaden på året! Har du ej varit på RUL än så kan du bara hoppa in här sen :) Sen om man vill kan man skriva med om man har tänkt ut något namn och när man har bf :)

Ska du få en pojke eller flicka?
    vilket datum har du bf?
    namn?

Själv ska vi få en pojk, bf 20 dec, inget namn ännu på lager :)

• Svar på tråden vi med bf dec 2012! kille/tjej?
  • Solglimtar

Väntar en Majken med bf 25/12. Fjärde barnet. (Kör varannan; pojke, flicka, pojke, flicka) =)

• Mima

Väntar 3:e barnet och har Bf 18/12 det blir en liten pojke.

• Mamma80

Hej :) väntar nr 3 den 21/12 å det är en Liten kille.. Namnförslag hitills: casper,Ludwig,Julius,Milliam... :) bor i Jönköping!

• LS 75

Hej.
    Väntar tredje barnet 29/12. En flicka visade RUL. Har en av varje sen tidigare.
    Har ingen aning om namn än så länge. Funderar och funderar

• miino

Hej! En kille med BF den 29/12, men ska göra kejsarsnitt så det blir väl ett par veckor innan :)

• 16oktober1991

Väntar mitt andra barn med Bf 20 dec.. Har ej kollat va de blir :) Får bli en överaskning :). 

Våra namn vi har än så länge är på pojk : Charlie och Loke. Och på Flicka : Saga och Molly   

• Bexi

Väntar mitt andra barn 23 dec. En pojke. Hans storasyster har döpt honom till Ärtan :)

• MeNoLike

Mitt 3e barn, 5e barnet i hushållet. Syskon förra 2x07, 97, 99.
    Troligtvis en pojk, bf 15/12, Lee blir kanske namnet

• Arne Per

Har inte kollat vad det är men Idaangelica vi har också bf på julafton. :)

• miennaa

Nån mer?

Och hur mår ni sen i somras/höstast? helt sjukt fort de gått! Någon som fått bebis än?

Svar på tråden vi med bf dec 2012! kille/tjej?