Erfarenheter av barnvagnar-webbutik.ses vagnar?
Är det någon som har erfarenhet av barnvagnarna som finns på barnvagnar-webbutiks.se hemsida?
Bra? Dåliga?
Tacksam för svar!
Är det någon som har erfarenhet av barnvagnarna som finns på barnvagnar-webbutiks.se hemsida?
Bra? Dåliga?
Tacksam för svar!
Verkar väldigt oseriös då man inte ens kommer in på sidan
Så en bättre länk kanske vore bra...
jag var inne på att köpa vagn från dem... men så googlade jag runt och fick så mycket negativa vibbar att jag lade ner faktiskt.. Tror att det kan funka om man bor nära företaget så man kan byta eller tjata öga mot öga med säljaren.
Har förstått att ägaren krånglar med garantier och sånt....
Vi köpte en vagn härifrån www.barnvagnslagret.se/
Bra priser och snabb leverans, det tog 5 dagar att få vagnen hem till dörren och då skickades den från England....
Köpte en vagn därifrån. Jättenöjd med min
Har beställt en barnvagn därifrån, och jag vill varna andra från att beställa från barnvagnar-webbutik.
Leveranstiden är långt mycket längre än utlovad tid. De är otrevliga och har ingen kundservice. Återstår att se kvalitén på barnvagnen samt hur man bemöts vid eventuella problem med barnvagnen.
Oseriöst företag!
Köpte en barnvagn från barnvagnar-webbutik.com. Det blev en en svart Krasnal Bavario 3 i 1 vagn, med babyskydd, sitt-och liggdel för 3500:- Barnvagnen tillverkas/levereras från Poland.
Upplevde inga alls problem med beställningen. Det står att leveranstiden var mellan 3-5 veckor men vi fick vår bara efter 2 veckor. Antagligen fanns just den på lager. Vagnen levererades fram till dörren och jag kunde spåra vagnen hela vägen på UPS hemsida.
Det var lite läskigt att beställa utan att se och känna, men vi blev positiv överraskade. Vagnen känns stabil med bra fjädring (vi bor på landet så det uppskattas) Jag var lite skeptisk för vagnen såg att vara liten på bild, men den är i perfekt storlek. Bra vikt och inte alls klumpig. Lätt att manövrera och köra. Lätt att fälla ihop och byta till/från sitt/liggdel. Bra och stora lufthjul. Det återstår att se barnvagnen i arbetet men än så länge är vi supernöjda.