Peugeot 206 + barnvagn = sant?
Hej alla!
Jag har en Peugeot 206 och undrar om det är någon som har samma typ av bil och vilken barnvagn som går att få in i bak?
Hej alla!
Jag har en Peugeot 206 och undrar om det är någon som har samma typ av bil och vilken barnvagn som går att få in i bak?
Jag har haft en sådan bil och är tveksam om du får in en barnvagn där.
Om du har 5-dörrars kanske och fäller baksätet.
Vi ska ha en av markandens minsta vagnar. Nitro city, den går precis in i vår bil. S70
inte ska ha, vi har menar jag . =)
Ja, jag har en 5-dörrars :)
Åk o testa på babyproffsen, eller liknande vagnställe :)
Ja, det kanske man kan göra? :)
Kolla om inte baby jogger city vagnarna går in. Sittdelen blir sjukt liten och går in. Har inte testat liggdelen men den bör få plats.
Jag hade en sån, tre dörrars och det gick inte alls. Hade sportmodellen... Blev akut snitt och hade så ont i magen att jag inte ens tog mig ner i sportstolarna sp sambon fick ringa en kompis med combi när vi skulle hem
Vi har en Peugeot 206.
Har gått bra att få in teutonia fun, fick ta loss liggdelen och lägga i baksätet då. När vi använde sittdelen gick det få in allt i bagaget men det var krångligt. Lättare att lägga sittdelen i baksätet då med, och bara ha chassit i bagaget.
Nu har vi en briosulky och den går precis in i bagaget!
Vi har en Volvo kombi också, men vill gärna ha kvar min "lilla bil" och tänkte om det fungerar med någon vagn så är det ju smidigt, annars får jag helt enkelt ta den stora bilen :)