Hej,
ja vi bodde på Sunwing Kamala Beach i två veckor i januari.
Jag kan verkligen rekommendera det hotellet med barn, gillar tänket med Happy Baby, finns allt man behöver. Vår dotter var 10 månader och det var toppen med allt som ingick: barnstol, badbalja, micro, kylskåp, barnservice, barnsäng, myggnät, sulky (den var lite si så där men vi hade en egen med oss), altan, lekmatta, ja you name it.
Sen fanns det aktiviteter för både barn och vuxna vilket bidrog till en mer avslappnad semester för alla, Lollo och Bernie, lekrum, lekpark, barnpool med en del under tak, läxläsning osv. Varje kväll under högsäsong har de shower både för barnen och de vuxna. Tror det fanns 6-8 olika pooler och en massa med träning, aerobics, vattengympa, gym.
Vi gick alltid ut på stranden och åt, finns en liten liten strandgata med shopping och restauranger. Sen finns det inte liten stadsgata med 7 eleven, restauranger, apotek, shopping och sånt.
På hotellet fanns ett livs med det nödvändigaste man behövde men jag kan rekommendera att ta en tuk tuk eller taxi till Patong och shoppingcentret JungCeylon och shoppa på big C där kostar allt en bråkdel om man jämför med livset.
Vill du veta något särskilt så hojta så hjälper jag gärna med svar om jag kan.
Jag har gjort en recension på min blogg om att resa med barn till Thailand om du vill läsa mer om allmänna tips och råd.
blogg.mama.nu/mammaistan/2012/02/17/recensiontips-att-resa-med-barn-i-thailand/
Ha det fint!