• Svar på tråden drömmer om tjejsex
  • Blomträd

Göteborg här :P
    Kille*

Någon? :D

• Jonatan01

Men varför inte bara göra det

• Anonym (ja)
    Jonatan01 skrev 2012-08-01 04:12:52 följande:
    Men varför inte bara göra det
    Imitt fall är jag rädd att det ska gå fel..
    Att jag ska ångra mig att den andra kvinnan ska ångra sig..

och det blir en negativ upplevelse istället för possitiv
  • Anonym (ja)
    Anonym skrev 2012-08-01 02:56:37 följande:
    Skåne. Har testat gick vill gärna göra det igen! Sjukt upphetsande nam nam nam
    Var det en kompis eller någon du hade träffat på annat sätt ?.. var hon lebb eller ni är hetro båda? 
  • Anonym (lebb)

Göteborg. har testat och vill har nån ny. 19 år gamla

• Anonym
    Anonym (ja) skrev 2012-08-01 08:47:47 följande:
    Var det en kompis eller någon du hade träffat på annat sätt ?.. var hon lebb eller ni är hetro båda? 

Hon var lesbisk jag är öppet bi
  • Anonym (Härligt)
    Anonym (ja) skrev 2012-08-01 08:46:03 följande:
    Imitt fall är jag rädd att det ska gå fel.. Att jag ska ångra mig att den andra kvinnan ska ångra sig.. och det blir en negativ upplevelse istället för possitiv

Alla kan ångra sig i stundens heta men tror det är mindre vanligt eftersom man mer eller mindre vet vad man gör. Sjukt upphetsande men det är för att jag gillar tjejer precis lika mycket som killar
  • Anonym (Ja..)

Inte för att filmen föll mig i smaken till hundra men ja, längtar så efter en härlig kvinna med bröst, varm och len kropp!!

• Anonym (Härligt)
    Anonym (Ja..) skrev 2012-08-06 15:23:31 följande:
    Inte för att filmen föll mig i smaken till hundra men ja, längtar så efter en härlig kvinna med bröst, varm och len kropp!!

Hade inte haft något emot att filma de.. Men det är som du skriver kroppen den där varma man vill ha de härliga brösten och känna den här enorma lusen av att ligga med en kvinna få göra det skönt för henne genom att tafsa, smeka, röra, nafsa, slicka och pulla
  • Anonym (Vill me...)
    Anonym (Ja..) skrev 2012-08-06 15:23:31 följande:

Tummen upp!
  • Anonym

oj, jag som trodde att jag var ensam om att vilja testa det.. ibland blir man ju sugen. 

• Anonym (ja)

Just det..Den lena mjuka kroppen.. lena släta.. Bröst man kan känna på och vet vad den andra kvinnan nog tycker om. Känna en annas kvinnas händer mun på sin kropp.Mjukt o skönt. .
     Inte någon hårdhänt man som kastar sig i musen o gräver som om det gälde livet..

Svar på tråden drömmer om tjejsex