• pernilla78

Tjej 34 inga barn, han 38 1 barn.

Nån mer tjej här inne som är barnlös men lever med en kille som har barn (varannan vecka i vårat fall)?
    Hur var dina tankar när du träffade din kille och han talade om att han redan har barn?
    Tänker ni skaffa ett/flera gemensamt?

Nyfiken!

• Svar på tråden Tjej 34 inga barn, han 38 1 barn.
  • Benjy

Jag är 29 och min särbo sedan 3 år tillbaka är 35. Han har en son sedan tidigare. Han var från början velig vad gällde fler barn, men jag vägrar bygga ett liv med någon som inte vill ha barn med mig. Det är lite därför vi fortfarande är särbos. Jag vill verkligen vara säker på att han vill innan vi tar steget att flytta ihop.

Jag känner ingen stress.

Vill du ha barn? 

• Petra 334

Jag blir 34 i år och min man är 38. Han har 3 barm sedan tidigare varav bi har 2 vv. Vi träffades på nätet så barnen visste jag om innan vi träffades.
    Det jag först klargjorde var om han kunde tänka sig fler barn eller inte då jag inte ville bli berövad möjligheten pga någon annans val. När det var klart rullade det bara på. Vi tig det lugnt pga barnen och flyttade ihop efter 2 år. Då var vi redan förlovade och skulle gifta oss :)
    Nu har vi ett tag försökt få till ett gemensamt.

• pernilla78

Just nu kliar det enormt mycket i mina äggstockar! hoppas nästan på att spiralen inte ska fungera!

Vi har pratat barn några gånger. Han vet om att jag vill ha. Han har talat om att han är väldigt rädd för att skaffa fler. Han vill inte hamna i den sitsen han är i nu, pappa varannan vecka. Men ändå talar han om att han bara älskar mig mer och mer, att de är mig han vill dela sitt liv med etc etc.

Jag är så fruktansvärt otålig av mig, gäller allt i livet. Han vill inte stressa fram nåt. Vilken kombination va!

• Petra 334

Hur länge har ni haft en relation?
    Problemet för oss är juh att vi inte blir yngre och heller inte får lättare att bli gravida.

Vi har försökt sedan nov -11, fick ett utomkveds i feb... Trodde aldrig det skulle ta sådan tid eller skapa så mycket bekymmer.

Svar på tråden Tjej 34 inga barn, han 38 1 barn.