Ser jag bra ut i det har...
..jag e kille och gillar tjejklader :)
Ja jag tycker det. Ser sommarfräscht ut.
Ser fint ut,men kanske skjortan behöver strykas lite
tack :) fotona ar tagna i butiken sa det ar darfor de ar lite skrynkliga. Jag gillar verkligen de rosa byxorna, fast de skulle nog kunna vara en storlek mindre
Skorna är alldeles för små. Ser konstigt ut när tårna sticker ut flera cm.
ja jag vet, svart att hittta skor som passade i butiken, skulle ju aven vilja mala tanaglarna rosa. Jag kopte inte skorna :)
Kläderna passade jättebra!:)
ja jag gillar verkligen topen och byxorna, skulle vija ha en lite storre booty och boobs ;P
ja tack for tipsen :) Ja jag ska ga och testa lite mindre storlekar nasta gang. Pirrar i magen varje gang jag gar och provar.
Yes, ska kolla pa natet, ville bara se om det passade ihop. Ar ju sa ny pa allt det har.
Helt ok! Skulle vara snyggare med ett brett skärp för att markera midjan, i samma färg som skorna (vet iofs inte hur det skulle se ut eftersom du är kille och kanske inte har någon midja?)
nej jag har ju inte mycket till midja :( FAst ibland har jag korsett och da far jag en ratta sa bra midja, fast det skulle nog inte funka med den har topen.
Nej jag tycker inte det var snyggt. byxorna är en storlek för stora. Och toppen har ingen markering i midjan vilket gör att du ser tjockare ut än du är, och du blir fyrkantig, kööp byxorna en storlek mindre och köp en topp som är mer figyrsydd och sätt ett skärp i midjan så blir det kalas
Secretlove: precis, ska ga tillbaka i morgon och testa en storlek mindre i byxorna och se om jag hittar en mera figursydd top. GIllar du fargkombinationen da?
Tack for tipset :)