• Nelly88

Hur många dagar har ni kvar till RUL?

Som många andra räknar jag ner till BF i tråden "Hur många dagar har ni kvar till BF?".
    Men då mina dagar precis passerat 170 kvar så känns det alldeles för många för att kännas nåbart...
    Jag har inte sett eller känt lilla bebisen i magen och längtar mest till RUL som jag fått tid till den 21 augusti... Räknar ner dagarna!

Så alla ni andra som också längtar efter RUL, räkna ner med mig så ska ni se att vi snart är där (:

Så... hur många dagar har ni kvar till RUL?

BF 18/1 2013
  • Svar på tråden Hur många dagar har ni kvar till RUL?
  • dumdummast
    nygift skrev 2015-05-01 19:47:24 följande:

Helt underbart kan inte fatta att vi är inne i maj:) när hade du BF?

Nä verkligen tiden bara springer i väg skönt är det :).

Inte förens i August 26 så en hel sommar framför mig, hoppas på en sval en. Men om ska gå på förra sommaren då luleå hade flest soltimmar så bådar det inte gott. När har du bf?
  • nygift
    dumdummast skrev 2015-05-01 20:15:09 följande:

Nä verkligen tiden bara springer i väg skönt är det :).

Inte förens i August 26 så en hel sommar framför mig, hoppas på en sval en. Men om ska gå på förra sommaren då luleå hade flest soltimmar så bådar det inte gott. När har du bf?

Oj spännande du får bada mkt så du kan svalka dig :) 20 juni har jag Bf men han får gärna komma slutet av maj början på juni :)
  • dumdummast
    nygift skrev 2015-05-01 20:25:08 följande:

Oj spännande du får bada mkt så du kan svalka dig :) 20 juni har jag Bf men han får gärna komma slutet av maj början på juni :)

Ja får nog bli så ;). Vi flyttar dock i början på juli så fullt upp med att packa upp sen :).

Förstår att du vill det :). Känner lite samma sak :)
  • nygift
    dumdummast skrev 2015-05-01 20:41:44 följande:

Ja får nog bli så ;). Vi flyttar dock i början på juli så fullt upp med att packa upp sen :).

Förstår att du vill det :). Känner lite samma sak :)

Åh vad härligt o flytta kul ska ni flytta till hus? Är de första barnet?
  • dumdummast
    nygift skrev 2015-05-01 20:56:38 följande:

Åh vad härligt o flytta kul ska ni flytta till hus? Är de första barnet?

Nopp inte det. Vi flyttar 3 mil ca. Från Umeå hem tillbaka till nära och kära i Luleå :).

Japp det är första kom till via ivf efter fem års försök hemma.

Är det första för er också?
  • nygift
    dumdummast skrev 2015-05-01 21:11:33 följande:

Nopp inte det. Vi flyttar 3 mil ca. Från Umeå hem tillbaka till nära och kära i Luleå :).

Japp det är första kom till via ivf efter fem års försök hemma.

Är det första för er också?

Åh vad mysigt o flytta närmare familjen :) vi valde att flytta från familjen med ca 3 mil ist haha.

Skönt att ni lyckades bli gravida fast jobbigt med så lång tid. Första barnet för oss tog 9 månader att bli gravid o jag tyckte de va lång tid så glad för eran skull
  • dumdummast
    nygift skrev 2015-05-01 21:27:14 följande:

Åh vad mysigt o flytta närmare familjen :) vi valde att flytta från familjen med ca 3 mil ist haha.

Skönt att ni lyckades bli gravida fast jobbigt med så lång tid. Första barnet för oss tog 9 månader att bli gravid o jag tyckte de va lång tid så glad för eran skull

Jo vi tyckte det var dags speciellt nu när vi ska ha barn :).

Jo har tärt på psyket ganska mycket. Men är glad att vi började så tidigt som vi gjorde. Ååh 9 månader är tufft nog tycker jag.
  • nygift
    dumdummast skrev 2015-05-01 21:37:12 följande:

Jo vi tyckte det var dags speciellt nu när vi ska ha barn :).

Jo har tärt på psyket ganska mycket. Men är glad att vi började så tidigt som vi gjorde. Ååh 9 månader är tufft nog tycker jag.

Det förstår jag. Hur gamla är ni? Man tror ju att de är fel på kroppen när man inte lyckas på första försöket. Det absolut värsta som gjorde att de blev svårare va att jag fick reda på att min mans syster blev gravid på första försöket o de hade varit tillsammans i 2 veckor o hans bror gjorde sin flickvän gravid på ppiller så då blev jag inte så glad haha.
  • dumdummast
    nygift skrev 2015-05-01 22:40:40 följande:

Det förstår jag. Hur gamla är ni? Man tror ju att de är fel på kroppen när man inte lyckas på första försöket. Det absolut värsta som gjorde att de blev svårare va att jag fick reda på att min mans syster blev gravid på första försöket o de hade varit tillsammans i 2 veckor o hans bror gjorde sin flickvän gravid på ppiller så då blev jag inte så glad haha.

Jag är 26 och maken är 30. Vi började försöka på allvar ett halvår innan vi gifte oss i början på 2010. Hur gamla är ni?

Jo verkligen man tror ju det. Men jag visste att jag hade Pcos sen innan. Att det kunde bli svårt på grund av det.

Nä det kan jag tänka mig. Ibland är det svårt att glädjas med andra.
  • Liafiaa
    sagofröken skrev 2015-04-10 23:47:41 följande:

grattis till lyckade RUL! Är själv såååå lättad att allt såg bra ut idag! BF 31/8!

Vi har samma bf :) skönt att allt ser bra ut!
  • Liafiaa
    nygift skrev 2015-05-01 15:24:27 följande:

Hur går det för alla? 50 dagar kvar till Bf för mig :)

Skönt med "bara" 50 dagar kvar! :) har själv 121 dagar kvar :p evig väntan ;)
  • nygift
    dumdummast skrev 2015-05-01 22:51:46 följande:

Jag är 26 och maken är 30. Vi började försöka på allvar ett halvår innan vi gifte oss i början på 2010. Hur gamla är ni?

Jo verkligen man tror ju det. Men jag visste att jag hade Pcos sen innan. Att det kunde bli svårt på grund av det.

Nä det kan jag tänka mig. Ibland är det svårt att glädjas med andra.

Fast de är skönt att veta sånt innan man börjar försöka :)

Jag ska fylla 24 i år o maken ska fylla 28:)
  • nygift
    Liafiaa skrev 2015-05-02 07:58:51 följande:

Skönt med "bara" 50 dagar kvar! :) har själv 121 dagar kvar :p evig väntan ;)

Det närmar sig för er också men vet hur evig längtan är men lovar att de går fort sen imorgon går jag in i vecka 34 o jag kan inte fatta det haha. Bebisen kan komma närsom helst :) :)
  • dumdummast
    nygift skrev 2015-05-02 09:47:10 följande:

Fast de är skönt att veta sånt innan man börjar försöka :)

Jag ska fylla 24 i år o maken ska fylla 28:)

Haha såg att jag skrivit att vi flyttar 3 mil, ska vara 30 mil ;).

Ja det är verkligen det.

Aah ni är också ganska unga :)
  • nygift
    dumdummast skrev 2015-05-02 11:36:40 följande:

Haha såg att jag skrivit att vi flyttar 3 mil, ska vara 30 mil ;).

Ja det är verkligen det.

Aah ni är också ganska unga :)

Haha de va lite skillnad :) hoppas ni kommer trivas :)
Svar på tråden Hur många dagar har ni kvar till RUL?