• Lavish

Hur torkar du röven?

Föreställ dig att du är på fest. Du har blivit bjuden av en person du inte känner jättebra, kanske en kollega eller bekant genom ett intresse. Du känner inte heller personerna på festen så bra. Än så länge har du trevligt, men det är tidigt på kvällen och fortfarande lite stelt.

Nu måste du skita. Du väntar på din tur till toaletten, bajsar en rejäl sats lös skit som kletar ner röven ordentligt. Sen upptäcker du att det inte finns något toalettpapper, eller något annat papper alls, på toaletten.

Vad gör du?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur torkar du röven?
  • Sven Justus
    Lavish skrev 2012-08-02 15:08:31 följande:
    Föreställ dig att du är på fest. Du har blivit bjuden av en person du inte känner jättebra, kanske en kollega eller bekant genom ett intresse. Du känner inte heller personerna på festen så bra. Än så länge har du trevligt, men det är tidigt på kvällen och fortfarande lite stelt.

Nu måste du skita. Du väntar på din tur till toaletten, bajsar en rejäl sats lös skit som kletar ner röven ordentligt. Sen upptäcker du att det inte finns något toalettpapper, eller något annat papper alls, på toaletten.

Vad gör du?
    Hur fan bajsar du egentligen?
    Män är män. Kvinnor är kvinnor. Skriver du anonymt till mig - räkna inte med något svar.
  • Emmi27

Om det fanns dusch så hade jag använt den och hoppats på att ingen hör för då måste man ju förklara varför i helvete man stället sig och duschar på en fest

Om det inte finns dusch så hade jag torkat mig med trosorna och sköljt så gott det går och knögglat ner trosorna i papperskorgen som förhoppningsvis är fylld med lite annat som det går att lägga runtom.

Skulle inte våga spola ner trosorna, fatta om det blir stopp Förvånad

• Lavish
    Emmi27 skrev 2012-08-02 15:39:00 följande:
    Om det fanns dusch så hade jag använt den och hoppats på att ingen hör för då måste man ju förklara varför i helvete man stället sig och duschar på en fest

Om det inte finns dusch så hade jag torkat mig med trosorna och sköljt så gott det går och knögglat ner trosorna i papperskorgen som förhoppningsvis är fylld med lite annat som det går att lägga runtom.

Skulle inte våga spola ner trosorna, fatta om det blir stopp Förvånad
    Haha attan det alternativet glömde jag. "Torkar dig med underkläderna och gömmer dem någonstans på toaletten"
  • Lavish
    Sven Justus skrev 2012-08-02 15:29:03 följande:
    Hur fan bajsar du egentligen?
    Är det löst kan det definitivt blir skitigare än vad tummen räcker till..
  • BängtRagnhild

Skulle aldrig hända eftersom jag inte under några omständigheter bajsar borta. Då går jag hellre hem innan. Men rent hypotetiskt så hade jag tagit vatten i handen och använt den.

Med statistiken på sin sida, kan man rimligtvis anta...
  • Lavish
    BängtRagnhild skrev 2012-08-02 19:52:25 följande:
    Skulle aldrig hända eftersom jag inte under några omständigheter bajsar borta. Då går jag hellre hem innan. Men rent hypotetiskt så hade jag tagit vatten i handen och använt den.
    Du går hem om du blir bajsnödig på fest?
  • Wimlan

Hade en period när jag bodde i ett slags kollektiv med gemensam toalett i trapphuset där det ALDRIG fanns toapapper, hur många rullar jag än släpade dit och jag ALLTID glömde att ta med en egen rulle just som jag skulle skita. Till slut gömde jag en liten sax inne på toaletten och klippte en bit av gardinen varje gång och torkade mig med. Det var jag själv som satte upp och bytte gardiner förstås. En dag beklagade sig en granne över att det var nån jävel som klippte sönder de fina gardinerna jag satte upp och jag kände mig jättedum och låtsades som om inte heller kunde begripa vad det var för idiot

• En struts

Toalettpappret är slut!! Säger till. För jag ser det alltid när jag kommer in. Antar jag iallafall. Men vågar man verkligen inte ropa att toalettpappret är slut då man sitter på sitsen? Jag kommer inte ihåg att jag hamnat i den situationen.

• Themis

Haha, jag har redan sagt till en kompis att är det slut på papper så sorry, men då tar jag handdukarna!

Hon har varit väldigt noga med att kolla pappret innan hon har fest, sedan dess...

För övrigt anser jag att anonyma i trådar om harmlösa ämnen bör ignoreras.
  • Lavish
    En struts skrev 2012-08-02 22:07:01 följande:
    Toalettpappret är slut!! Säger till. För jag ser det alltid när jag kommer in. Antar jag iallafall. Men vågar man verkligen inte ropa att toalettpappret är slut då man sitter på sitsen? Jag kommer inte ihåg att jag hamnat i den situationen.
    Det beror väl på sällskapet men när jag sitter på en sits där det är en massa folk jag inte känner utanför som just håller på att dricka sig berusade så känns det lite risky att ropa på hjälp.
  • BängtRagnhild
    Lavish skrev 2012-08-02 21:14:36 följande:
    Du går hem om du blir bajsnödig på fest?
    Definitivt. Efter en förlossningskada så måste jag alltid duscha efteråt eftersom sfinktern inte klarar att tömma helt och jag känner mig lite äcklig om jag luktar bajs...
  • MHK

Tvättar med vatten som jag alltid gör vid varje toabesök

• Lavish
    BängtRagnhild skrev 2012-08-02 22:11:54 följande:
    Definitivt. Efter en förlossningskada så måste jag alltid duscha efteråt eftersom sfinktern inte klarar att tömma helt och jag känner mig lite äcklig om jag luktar bajs...
    Oj, vad tråkigt
  • BängtRagnhild
    Lavish skrev 2012-08-02 22:13:38 följande:
    Oj, vad tråkigt
    Jupp, men sånt är livet! Kunde varit mycket värre!
  • Lavish
    Themis skrev 2012-08-02 22:08:53 följande:
    Haha, jag har redan sagt till en kompis att är det slut på papper så sorry, men då tar jag handdukarna!

Hon har varit väldigt noga med att kolla pappret innan hon har fest, sedan dess...
    Okej, gardinen och handdukarna borde varit med som alternativ.
  • Flo

Annat: Kollar alltid så det finns papper, brukar inte gå på toa hos andra, skulle använda duschen, kletar aldrig "ner röven ordentligt"

• FruSen

Annat.
    Har alltid väskan med mig in på toaletten och då jag är lite av ett kontrollfreak har jag alltid (ALLTID) 1-2 förpackningar näsdukar i väskan.
    Så jag hade använt dom om jag mot förmodan skulle sätta mig och skita utan att ha kontrollerat att det först finns papper. Jag lägger alltid papper i toan innan, och då borde jag ha upptäckt att pappret är slut redan då. 

Svar på tråden Hur torkar du röven?