• Anonym (Mholl)

Vilken kändis skulle du vilja ligga med?

En tråd för skojs skull. Om du hade total frihet att ligga med vem du ville ur kändisvärlden (småkända och stjärnor), vem skulle du välja? Personen kommer aldrig dissa dig och det gör inget om du är otrogen, det får inga konsekvenser.

Självklart får du skriva så många du vill, men motivera gärna varför du valt honom/henne. Kan vara bara nyfikenhet/personlighet/utseende mm.

Min lista:
    * Josh Holloway (sjukt sexig)

* Hugh Grant (spelar så sexiga men snälla roller i många filmer)

* Matthew  Fox (drömde att vi hade sex inatt, total passion)

* Simon Powell (han är inte snygg eller trevlig, bara sexig)

* Tobbe Larsson som leder Ponnyakuten (visserligen homo, men annars skulle jag ha valt honom för hans utseende och personlighet)

* Evangeline Lilly (sjukt snygg och charmigt ansikte)

• Svar på tråden Vilken kändis skulle du vilja ligga med?
  • Anonym (Sosse-Karin)

Peter Madsen. Farlig och snygg.

• Anonym (Ovanlig?)

Jag kanske är ovanlig, men jag har aldrig fantiserat om att ligga med en kändis. Det finns ingen anledning att tro att en person är bra i sängen bara för att hen är en kändis.

Men är jag helt ärlig nu? Om Tina Turner hade velat ligga med mig när hon var 50 och jag 27 så hade jag säkert inte sagt nej. Tungan ute

• Anonym (Fd)
    Anonym (Ovanlig?) skrev 2025-12-20 00:29:52 följande:

Jag kanske är ovanlig, men jag har aldrig fantiserat om att ligga med en kändis. Det finns ingen anledning att tro att en person är bra i sängen bara för att hen är en kändis.

Men är jag helt ärlig nu? Om Tina Turner hade velat ligga med mig när hon var 50 och jag 27 så hade jag säkert inte sagt nej. Tungan ute

Haha samtidigt kan man fundera på vad är en kändis? Jag känner till en lokalkändis i Borås som jag gärna skulle ligga med men hon är ingen rikskändis. 
  • Anonym (H)
    Anonym (Fd) skrev 2025-12-20 00:42:57 följande:
    Haha samtidigt kan man fundera på vad är en kändis? Jag känner till en lokalkändis i Borås som jag gärna skulle ligga med men hon är ingen rikskändis. 
    Jag var lokalkändis i Borås ca 2005 så kanske jag haha.
  • Anonym (Fd)
    Anonym (H) skrev 2025-12-20 09:38:03 följande:
    Jag var lokalkändis i Borås ca 2005 så kanske jag haha.
    Hehe nepp, kvinna äldre är rätt svar här 
  • Anonym (H)
    Anonym (Fd) skrev 2025-12-20 19:56:43 följande:
    Hehe nepp, kvinna äldre är rätt svar här 
    Beror på vad som menas med äldre, är trotts allt 47år.
  • Anonym (Fd)
    Anonym (H) skrev 2025-12-21 15:28:45 följande:
    60+
  • Anonym (?)
    Anonym (H) skrev 2025-12-21 15:28:45 följande:
    Så kan det va - är 58 och har ingen koll på yngre kändisar. De kan säkert vara "heta" men ...jag vill ha mer,
    Som 23-åring hade jag en fling med en 17- åring vilket kändes - fel
    Som 35 -åring hade jag ett förhållande med en gift kvinna som fyllde 50  midnatt på  nyår 1999 - 2000.
    En underbar kvinna som nu är drygt 70. Otroligt klok och insiktsfull som jag är glad att kunna kalla min vän än idag.
    Är rätt konstigt att de jag velat ha mest i mitt liv aldrig blivit av.
    Trots att chansen fanns .....
  • Anonym (Hemlig)
    Anonym (Ovanlig?) skrev 2025-12-20 00:29:52 följande:

Fast "bra i sängen"? Det som händer är ju att man ser mycket på en skådespelare t.ex. i hans filmer, eller lyssnar på en sångare med en väldigt manlig röst och personligt uttryck - och så blir man förälskad. Låter konstigt att fundera över om han är "bra i sängen". Är man kär och får möjlighet att ligga med den man är kär i, så är man nog nöjd! (Det kommer aldrig att hända.)
  • Anonym (Ovanlig?)
    Anonym (Hemlig) skrev 2025-12-23 15:41:13 följande:
    Fast "bra i sängen"? Det som händer är ju att man ser mycket på en skådespelare t.ex. i hans filmer, eller lyssnar på en sångare med en väldigt manlig röst och personligt uttryck - och så blir man förälskad. Låter konstigt att fundera över om han är "bra i sängen". Är man kär och får möjlighet att ligga med den man är kär i, så är man nog nöjd! (Det kommer aldrig att hända.)
    Men är det inte så att påfallande många kändisar, åtminstone manliga, är dåliga j sängen? Jag tror jag hört sådana rykten. Det kan vara för att många av dem är makthavare som utnyttjar kvinnor bara för sin egen skull. 
  • Anonym (Stämmer nog)
    Anonym (Ovanlig?) skrev 2025-12-23 18:50:47 följande:
    Men är det inte så att påfallande många kändisar, åtminstone manliga, är dåliga j sängen? Jag tror jag hört sådana rykten. Det kan vara för att många av dem är makthavare som utnyttjar kvinnor bara för sin egen skull. 

Bland just kändisar lär det finnas ett högre antal narcissister och man vet ju nästan räkna ut redan på förhand hur såna fungerar i sängen. Tänk Patrik Bateman i American Psycho, den fåfänga jäveln som speglar sig mitt under akten med två prostitutes som inte är ett dugg imponerade av hans egenkära fjollposör till person. Inte jag heller för den delen, urk 🤢

• Amadeus2

Nog Pernilla Wahlgren drömt om henne ända sedan jag såg henne första gången du var hon bara 14år.
    Även Marie Fredriksson men är ju tyvärr död, hennes nakna fötter i en musikvideo tände mig.
    Tina Nordström känd som Mat Tina är några.

Svar på tråden Vilken kändis skulle du vilja ligga med?