• svetet2012

Jag är fruktansvärt arg och ledsen!!!!!!

Hej, jag bor i en liten stad/ort, här finns ett sjukhus. Där tystnadsplikt inte verkar ingå i deras värld. Jag har två neurologiska sjukdomar om resulterar i fruktansvärd smärta. Jag har varit diagnostiserad med i 10 år. Jag behöver starka värktabletter och insomningstabletter för att ens fungera. Nu är dessa läkemedel narkotikaklassade, och bara därför så har det spridit sig fråsjukhuset, till arbetsgivare, vänner osv. Det går inte ens att anmäla för det är EN sån stad som alla tror de vet allt om varann och om det behövs håller vi varann om ryggen. Detta är Sverige 2012 och jag kan i.Ye leva iden stad jag e född i, för nu e jag " en jävla knarkare" .....jag är så ledsen för att från att plötsligt i.te vara accepterad av någon när jag varit en vanlig tjej med.normalt liv sekunden innan alla har vänt mig ryggen, utom min mor o far som vet att jag inte använder min medicin i drogsyfte . När jag går till centrum för att tillexempel köpa mat så glor folk o viskar. Och jag lider inte av paranoia. Det är jättejobbigt och det händer på riktigt i en stad i Sverige just nu. Vad göra? Jag e singel utan barn och 33 år. Och nåt så fruktansvärt dra bad av skitsnack att namn o stad byte står högt upp på listan.

• Svar på tråden Jag är fruktansvärt arg och ledsen!!!!!!
  • hellokill3r

Varför kan du inte anmäla sjukvården? Klart du kan. Begär ut en kopia på alla som läst din journal de senaste 10 åren, där står det om alla som läst och då kan man se vilka som bara snokat och vilka som varit tex behandlande läkare. Sedan gör du en anmälan.

• pallazathena

Att bryta mot sekretessen är olagligt och kan bl.a. leda till att legitimation blir indraget. Detta är ju verkligen allvarligt och du kan göra en anmälan så att det undersöks vad som har hänt.

Svar på tråden Jag är fruktansvärt arg och ledsen!!!!!!