• Mejasmorsa

Vad ska jag ha till klänningen?

Hittade en supersnygg klänning på Nelly.com som jag beställt och ska ha på bröllop nästa helg. 
    Men vad har man till om det är lite kallt? Har bara bomullskoftor och det känns så fel...
    Här är klänningen.. nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/festkl%C3%A4nningar/jeane-blush-396/exclusive-dress-396399-122/

Tack på förhand! :o) 

• Svar på tråden Vad ska jag ha till klänningen?
  • Ekrlsn
    Mejasmorsa skrev 2012-08-03 23:04:30 följande:
    Haha uj uj! Ska bli kul att klä upp sig..är en riktig mjukisbrallormamma annars haha. Det är så att jag börjat känna mig uppklädd i jeans ;o)
    Jag går i mjukisbyxor och jeans, inte haft kjol på mig sen jag var 15 då jag konfirmerade mig och förra året när jag gifte mig
  • MtillM

Jättefin klänning, passarmed de kilklckarna! Skulle inte välja bolero, det har inte varit inne på 10 år om man bryr sig om sådant. En fin kavaj eller festligare jacka.

• La Lola
    MtillM skrev 2012-08-07 19:12:45 följande:
    Skulle inte välja bolero, det har inte varit inne på 10 år om man bryr sig om sådant. En fin kavaj eller festligare jacka.
    Va?
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • MtillM

Ok 10 var att överdriva men iaf 6år sen. Sen vad man sätter på sig är en smaksak, men om an ser på vad som är inne bland de som " vet" så är det iaf så länge sen det var hett.

• La Lola
    MtillM skrev 2012-08-07 20:02:27 följande:
    Ok 10 var att överdriva men iaf 6år sen. Sen vad man sätter på sig är en smaksak, men om an ser på vad som är inne bland de som " vet" så är det iaf så länge sen det var hett.
    Och alla boleros som säljs nu....?
  • MtillM

Man kan väl köpa vad som helst..

• Flisan79

....är till för alla som inte hänger med i vad som är inne just nu utan som upptäcker det lite senare (stor del av befolkningen). Men måste nog påstå att enklare boleros blivit lite av ett basplagg.

• La Lola
    Flisan79 skrev 2012-08-07 20:11:55 följande:
    ....är till för alla som inte hänger med i vad som är inne just nu utan som upptäcker det lite senare (stor del av befolkningen). Men måste nog påstå att enklare boleros blivit lite av ett basplagg.
    För de som köper in kläder har ingen aning vad som är modernt? Okej.
  • MtillM

Ser aldrig någon i bolero nu förtiden

• Flisan79

Nu är det ju så att saker som säljer och saker som är "inne" inte behöver gå hand i hand. Finns massor totalt omoderna kläder som köps in och säljs just för att det finns en kundkrets.

Jag har både pluggat mode och design samt jobbat i klädbutik. Lite erfarenhet har jag

• amandarinen

La lola, jag menar inte att va fräck :) men varför går du in modetrÅdar och ger råd? Jag har sett dig i två st åtminstonne, och du blir alltid förvånad när någon upplyser om utgångna stilar. Förlåt mig men jag undrar verkligen :) kram o så, vill inte du blir arg ;)

• La Lola
    amandarinen skrev 2012-08-07 20:36:40 följande:
    La lola, jag menar inte att va fräck :) men varför går du in modetrÅdar och ger råd? Jag har sett dig i två st åtminstonne, och du blir alltid förvånad när någon upplyser om utgångna stilar. Förlåt mig men jag undrar verkligen :) kram o så, vill inte du blir arg ;)
    Blir jag? Det kan inte hända särskilt ofta.
    Och varför jag ger råd? Ja det kan man ju undra. Förmodligen för att jag tror att jag kan hjälpa. Sen gör ju frågeställaren vad den vill med mina tips.
Svar på tråden Vad ska jag ha till klänningen?