Ingen sexlust...
Hej!
Jag har varit tillsammans med samma kille i ca 5 år. I början av vårt förhållande kunde vi ha sex ungefär 3 gånger om dagen (mycket helt enkelt). Efter ett halvår blev jag dock oplanerat gravid (abort), men vi fortsätte ha ett ok sexliv även efter aborten.. Ett tag efter aborten började jag sedan att äta p-piller och sexlusten har bara försvunnit med tiden.. Jag fick också en del svampinfektioner en period och hade en period då det gjorde otroligt ont att ha sex (misstänkte att jag hade vestibulit?). Hur som helst, de senaste 1-2 åren har vi kanske haft sex cirka 1-2 ggr per månad (typ ingenting?!). Och jag känner mig mestadels bara pressad att tillfredsställa min kille (få det överstökat) så vi istället kan mysa och titta på tv.. När jag är ensam hemma på dagarna kan jag dock känna lite mer sexlust... Vet inte varför det har blivit såhär. Har inte lust att gå till gynekolog (tröttnade efter allt spring till gynekologen efter alla undersökningar om svampinfektioner)..... Råd/tips på hur öka sexlusten? Vet inte ens om jag är så attraherad av min kille? sex/suga av känns mest bara som ett måste att pricka av på att-göra-listan....