Ingen lust - hur löser vi det?
Hej jag ska försöka fatta mig kort. Jag och min fästman har varit ett par i 2,5år och ska gifta oss nästa sommar. Vi har ett superhärligt förhållande och vi älskar varandra så mycket. Självklart blir det bråk ibland men vilket par har inte svackor inland. Vårat problem är dock våran bristande lust. Jag har ätit antidepressiva som gjort att jag tappat all lust på sex. Jag känner mig aldrig kåt eller upphetsad längre... Jag vara den som brukade vara den som tog insiativet till sex, nu när min lust är borta blir det inget insiativ tyvärr. När det väl blir sex vilket är väldigt sällan är det verkligen bara basic, vi brukade alltid ha massa hett o porigt sex innan. Nu blir det missionären och ska vi slå på stort blir det en kudde under rumpan för att kunna komma in längre och bättre. Inga olika ställningar med lite s/m inslag :( Jag saknar verkligen vårat sexliv, men jag är inte sugen alls. Finns det nån i samma sits eller nån som varit med om samma? Hur gör vi för att komma igång igen? Vi har pratat om att börja boka in sex en gång i veckan för att få igång det, men då känna det ju nästan som tvång. Denna sommar har vi haft sex 2 gånger... Va skönt när vi hade det men varför ska det vara så svårt att hålla igång suget?!?! Snälla hjälp!!!