Vad skulle du tjej vilja göra med tjej?
Vad skulle du tjej vilja göra med mig tjej om du fick chansen?
Vad skulle du tjej vilja göra med mig tjej om du fick chansen?
Jag har haft/har fantasier om att ha sex med en tjej, få slicka och bli slickad. Leka med hennes kropp och att hon leker med min. Skulle nog aldrig våga göra det irl dock... Även fast min man tänder på tanken att jag har sex med en tjej så oroar jag mig att han skulle känna annorlunda under tiden (han vill titta) eller efter,
Precis allt som du kan komma på....
Härlig tråd :)
Har haft trekant med två tjejer ett par ggr men jag vill så gärna göra om det igen! Har använt både dubbeldildo och strapon på en tjejkompis, sjukt upphetsande! Tyvärr var det alldeles för längesen nåt sånt hände och jag drömmer om att få göra om de varje dag....
hej ... vi är lite udda bi-par ... jag är 23, älskare till gift tom 44.... bor i skåne. skulle inte vara helt fel att prata med med en gift eller sambotjej! kram, evelina
Skulle vara sjukt spännande att se vad min fru skulle skriva..
Har mycket fantasier om att ha sex med en tjej, jag skulle smeka av alla hennes kläder, sakta, sen skulle jag binda fast henne i sängen. Sen skulle min tunga och mun börja kyssa och känna på hela hennes kropp, stanna länge vid brösten och suga och känna hur bröstvårtorna blir hårda. Sen skulle jag fortsätta neråt och känna efter med fingrarna, och smeka hennes fitta, vill att den ska bli våt. Sen skulle jag ta min tunga och slicka henne, bara smaka på hennes våta fitta, gärna prova att ha ett finger eller två i henne och pulla henne hårt.. Jag skulle reta henne så hon inte får komma än på ett tag, sen vill jag såklart att hon gör samma sak för mig, går ner på mig och slickar. Vi skulle göra det i 69:an och med dildo och kanske ett finger där bak. Sen skulle det gå fortare och fortare, vi pullar och slickar allt fortare tills båda kommer i en helt underbar orgasm..
Jag skulle vilja slicka din fitta till en riktigt skön orgasm
Det vore skönt... ;) exakt hur skulle du göra?
Min dröm är att ha sex med en snygg, smal och sexig tjej!! Gärna dominant ;) Min andra dröm, som också står på första plats, det är att ha sex med en gravid! Vill bli ammad av henne, jaaa men tänk att få suga på hennes tutte ;) muuums!!!