• Musungen

Vilket pojknamn tycker du är finast?

Vilket pojknamn tycker du är finast? Skriv gärna ditt favorit pojknamn om det inte finns med på listan! :)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilket pojknamn tycker du är finast?
  • Musungen
    michelodeon skrev 2012-08-06 15:35:03 följande:
    Vincent såklart min treåring heter det. 

ja de är jättefint :) Men de är ju många andra namn som är fina oxå.. hehe
  • April barn

Linus var finast. Mina favoriter Marcus som sonen, Mattias, Robin och Oliver

? MA v.18 -2009 ♥ Marcus 8 December 2010 - 3 560g & 55cm kärlek ღ MA v.9 -2011? Bf 27 Januari 2013 ♥
  • Ruggugglan

Charlie är fint, min son heter det. Mattis är också fint, min lillebror heter det.

Om jag skulle få en son till och blev tvungen att välja något annat namn i listan så skulle det bli Lucas, men jag hade stavat det Lukas.

• Musungen
    Ruggugglan skrev 2012-08-06 15:55:08 följande:
    Charlie är fint, min son heter det. Mattis är också fint, min lillebror heter det.

Om jag skulle få en son till och blev tvungen att välja något annat namn i listan så skulle det bli Lucas, men jag hade stavat det Lukas.

Får man fråga va du skulle döpa en ev framtida son till om du fick välja vilket namn som?=)

Jag tycker K är lite stelt, C ser mjukare ut. Men de är nog för att jag själv är lite trött på mitt
    raka K i mitt namn ;)   
  • Musungen
    April barn skrev 2012-08-06 15:53:18 följande:
    Linus var finast. Mina favoriter Marcus som sonen, Mattias, Robin och Oliver

Jättefina namn, men såklart upptagna eller förknippas med helt fel personr :)

• yeppe

alfons efter ...ja alfons åberg så klart

Svar på tråden Vilket pojknamn tycker du är finast?