• therese90

Ung gravid i Norrköping, BF i januari 2013

Hej, jag undrar lite om det finns någon/några unga gravida i eller runtom Norrköping som kanske är lite sugna på att få mer kontakt med "likasinnade"...

Jag har BF den 11 januari 2013 (än så länge) ^^
    Bor med min sambo som även är barnets biologiska pappa
    Ska börja plugga nu i höst med och har inte så många att umgås med för tillfället så söker nu lite nya kontakter, själv är jag ju 22 år men umgås gärna med folk i alla åldrar.
    Min sambo är 32 år nu i höst och skulle ju vara roligt om man kanske kunde hitta något/några par att umgås med också Glad

• Svar på tråden Ung gravid i Norrköping, BF i januari 2013
  • Supharat

Hej där!
    Jag är i v16 nu och har BF den 28 jan:)
    Just nu har jag inget sug för nåt alls och har gått ner i vikt. Vilket är rätt normalt har jag hört. Men man är lite orolig.
    Är med sambo sen 6år tillbaka och väntar våran första barn.

Hur har du mått än så länge? 

• anotherplace

Hejsan!

Vi väntar vårat första barn som är beräknat till den 31/12-2012, är alltså i v 24, men tror starkt på en januari bebis.

Här är det samma sak inte så många att umgås med, av någon anledning försvann även de närmaste vännerna till mig när jag blev gravid, de som man noggrant valt ut och vårdat kontakten med under år!!

Vi bor i lilla Finspång så inte hemskt långt i från norrköping, :)
    Jag är också 22 år och min sambo är 28 år, jag gör inget om dagarna nu då mitt sommarvik tagit slut samt att jag pluggade klart skolan KY utbildning nu till sommaren,

Hur mår ni annars? börjat känna era bebisar ännu?    

• Ericamariaa

Hej! :) Jag är i v.20 och skruttungen är beräknad till 3 februari. Jag själv är 19 år och barnets pappa är 23. Likt "anotherplace" situation, är det många vänner som plötsligt försvunnit när de fick veta om graviditeten.. Konstigt! ;) Skulle iallafall tycka det var roligt att träffa andra som också ska få barn ungefär samtidigt. :) Gör inte så mycket om dagarna heller, pluggar upp betyg ca 4h i veckan nu. Så tid har jag mer än jag egentligen behöver, hehe! Någon av er som har gjort 3D-ultraljud? Såg man tydligt?

Svar på tråden Ung gravid i Norrköping, BF i januari 2013