Vad ska vår son heta i efternamn?!
Vår lilla älskling är nu 8 veckor gammal och har ännu inte skickat in hans papper för vad han ska heta..
Vi är inte överrens! ;)
Lite åsikter från oberoende hade suttit fint.
Vad ska vår son heta i efternamn?
Vår lilla älskling är nu 8 veckor gammal och har ännu inte skickat in hans papper för vad han ska heta..
Vi är inte överrens! ;)
Lite åsikter från oberoende hade suttit fint.
Vad ska vår son heta i efternamn?
Tja - jag ser inte från luren. Är det två namn där man kan rösta på ett?
Cayden Erzic låter jättefint!
Endast Tauriainen röstar jag på!
Ojoj, det sista alternativet blir nog jobbigt när han ska hålla på och stava alla tre namn varje gång han ska göra något som kräver att han lämnar sitt namn... Iofs kommer han nog få göra det oavsett vilket alternativ ni väljer.
Mina barn har båda våra efternamn då vi tyckte att det var rätt, så kan de ta bort ett sen om de vill. Men det är endast ett av namnen (mitt) som är lite krångligt att stava. Jag kan ju tala om att det är inte jättekul att behöva stava sitt namn jämt, men å andra sidan verkar det rätt trist att heta kalle svensson.
Fina namn allihop!
Aha! Nr 2 tycker jag.
Båda namnen tycker jag, även om jag kan tycka att finska efternamn är väldigt svårt att läsa och uttala. MEN jag tycker att båda namnen funkar ihop som efternamn!
Cayden var förresten jättefint namn ni valt till er son!
Cayden Erzic
Amerikanska förnamn passar inte så bra ihop med finska efternamn (enligt mig) Som tex Sunshine Svensson, Kayliee Lindström eller Coral Bergkvist = skumt
(no offence !!)
Erzic tycker jag va finast! Men ta båda så ni båda blir nöjda?!?