• Anonym

Var kan man hitta andra tjejer om man bara vill ha sex?

Om man är tjej och vill hitta en annan tjej att ha sex med, alltså inte inleda en relation med, var letar man bäst då?
    Knullkontakt? Qruiser?

• Svar på tråden Var kan man hitta andra tjejer om man bara vill ha sex?
  • Anonym

Jag undrar också.. (var bor du TS? ;))

• paret
    bitch999 skrev 2013-03-04 03:00:16 följande:
    Dom tjejer som jag har haft sex med hittade jag/vi på passion.com och darkside.se...lycka till :)
    Vad tyckte du om darkside?
    Vi var med där ett halvår men fick inte ett enda svar.
    Oftast stod det vi hade för litet ifyllt på vår profil för att få skriva till vissa medlemmar, tror vi hade nästan alla fällt ifyllt

• Anonym

Hej TS.
    Jag gick med i Victoria Milan som är en sida med många möjligheter och med en seriös känsla. Mycket chattande ledde tillslut till två real life kontakter. Lycka till!

• bitch999
    paret skrev 2013-03-17 18:29:22 följande:
    Vad tyckte du om darkside?
    Vi var med där ett halvår men fick inte ett enda svar.
    Oftast stod det vi hade för litet ifyllt på vår profil för att få skriva till vissa medlemmar, tror vi hade nästan alla fällt ifyllt

Är fortfarande medlem på darkside men inte inne så ofta, prova deras chatt.
    Passion.com kan jag rekommendera, där har jag hittat många nya vänner och tjejer som jag/vi har haft sex med ;)
  • paret
    bitch999 skrev 2013-03-18 02:22:21 följande:
    Är fortfarande medlem på darkside men inte inne så ofta, prova deras chatt.
    Passion.com kan jag rekommendera, där har jag hittat många nya vänner och tjejer som jag/vi har haft sex med ;)

Är chatten nåt nytt?
    Tror aldrig vi chattade där då vi var med där.
  • Anonym

Jag har fått kontakt med några kvinnor via olika sidor och vi har även mötts. Men när båda två är gifta och skall träffas i smyg så är mötesplatser ett problem... i Göteborg i alla fall. Vad har ni andra för erfarenheter?
    Var finns det för bra hemliga ställen att mötas och hångla lite på om man inte vill ta in på hotell direkt?

• Anonym
    Anonym skrev 2013-03-19 18:26:18 följande:
    Jag har fått kontakt med några kvinnor via olika sidor och vi har även mötts. Men när båda två är gifta och skall träffas i smyg så är mötesplatser ett problem... i Göteborg i alla fall. Vad har ni andra för erfarenheter?
    Var finns det för bra hemliga ställen att mötas och hångla lite på om man inte vill ta in på hotell direkt?
    Wandas kanske? Där lär ni ju inte springa på era partners i alla fall. Förhoppningsvis. ;)
  • paret
    Anonym skrev 2013-03-19 18:26:18 följande:
    Börja med att gå ut och dansa, eller på krogen.
    Du gör som du vill, men vi avskyr otrogna.
  • Anonym (binyfiken)

Du anonym som skrev att du hade fått några svar på olika sidor ,vad är det för sidor och kan man vara anonym ?
    Lr någon annan som vet ,kan man vara anonym på tex Qruiser .Tacksam för svar ;) 

• Anonym (binyfiken)

Någon som vet om man måste ha bild på Qruiser ,lr kan man vara lite anomym (har ej kommit ut)

• Jenniedi

Jag skulle testa mig av sexkontakter eller onlinedating på olika sidor, använder själv www.knullportalen.se webcamchatt, där har jag haft härliga stunder med

tjejer, och sedan träffat dom. Inte alltid så lätt att veta vilka som är gay när jag är ute så det underlättar (bor i en småstad) testa den , funkat för mig iallafall :)

Puss /jennie

• Gulligasteparet
    Vi är ett par (30 + 39 år) som träffat tjejer några gånger. 
    De har varje gång funkat MYCKET bra. Aldrig varit några problem, på något sätt...

Tjejen här älskar verkligen sex med en annan tjej.
    Vi båda gillar det, och tänder mycket på de.
    De är så otroligt spännande, "pirrigt" och upphetsande...
    Det va tyvärr ett tag sedan (typ 2 år) de senast hände, p.g.a. flytt, jobb-byte m.m.

Vi är nyfikna på att komma i kontakt med fler tjejer/kvinnor...

Ha de bra, sköt om er... *Kram, från oss*
  • Fadi

Hej jag söker en tjej eller kvinna vill ha sex med mig

• Hampestarkeman

Hej jag letar efter en tjej att ha en relation med och ska kunna ha sex när som helst jag begär svar från nån tjej som är runt 15 eller 16

Svar på tråden Var kan man hitta andra tjejer om man bara vill ha sex?