• Anonym

Han får mig att hata honom.

Han låter mig inte gå ut. Då måste jag ha en riktig bra andledning till det.
    Om jag inte svarar på telefonen första gången, kommer han skita i alla sms jag skickar efteråt om att ringa mig efteråt för att jag säger att jag inte hörde. så ringer han upp mig dagen efteråt för att skälla ut mig.
    Sen kallar jag han kontroll freak., och de han svarar är "Men jag får kontrollera dig hur jag vi.... ehm håll käften!"
    Så sa jag åt honom sluta tro att du är över alla, sluta försöka bossa runt mig, jag är ingen dörrmatta du kan gå över hela tiden.
    Så säger han, visst, gå och knulla runt då *lägger på*

Jag hatar honom, men klarar aldrig av att göra slut med honom, eftersom jag inte har några kompisar kvar (tack vare honom) och har typ ingen att vända mig till. Känns liksom som om han är den enda som bryr sig om mig, 

• Svar på tråden Han får mig att hata honom.
  • Gerd parterapeuten

Hej!

Det här låter inte alls bra utan helt förfärligt dåligt. Att ha en sådan relation som du beskriver bara för att du är ensam kommer att förstöra dig helt. Du är värd något annat mycket bättre. Satsa på dig själv och gör slut!

Hälsningar
    Gerd  

Svar på tråden Han får mig att hata honom.