tjejer vad är ni sugna på kring mens? Choklad? chips? annat?
jag älskar chips OCH choklad innan mens
jag älskar chips OCH choklad innan mens
Salt och gärna i chipsform, tyvärr
Enbart lakrits speciellt djungelvrål :) kan bli galen om jag inte får äta min lakrits haha
Jag blir sugen på olika saker men oftast får jag fantasier om stora bord med allt möjligt onyttigt och smaskigt på. Brukar dock nöja mig med en eller två rutor mörk choklad ;)
När jag var mindre var det helst lättsaltade chips med vitlöksdipp och/eller marabou mjölkchoklad.
verkar som choklad chips lakrits & sex än så länge toppar menslistan
Chips och dipp. Men nu när jag bantar så håller jag mig till riskakor och saltgurka
undrar varför så många gillar samma som chips choklad etc....
Har säkert med hormonerna att göra. Kroppen behöver kanske extra salt eller nått.
Jag är sugen på att ond bråd död ska drabba alla de som korsar min väg.
Och bakelser. Blev alldeles vild två veckor innan senaste mensen och bakade som en galning.
Chips och lakrits. Det är så gott... Bara jobbigt när mensen kommer mitt i veckan och jag försöker vänja mig vid att bara äta godis på helgerna...
Köttgrytor, svensk husmanskost... Blir hungrigare än normalt och de ska va riktig mat från grunden... hehe...
Lagar de annars också men just då under mensen är de bara ett måste...
Och till frukost gärna skogaholmslimpa, riktig smör, hushållsost och så oboy... NAM!
Köttgrytor, svensk husmanskost... Blir hungrigare än normalt och de ska va riktig mat från grunden... hehe...
Lagar de annars också men just då under mensen är de bara ett måste...
Och till frukost gärna skogaholmslimpa, riktig smör, hushållsost och så oboy... NAM!
Jag gillar polkaglass och vanilj med kolasås:)