• Smultronsnask

    Nån som väntar barn i januari i kungälvstrakten?

    Hej!

    Är nyinflyttad till ytterby och skulle va trevligt med nån som också bor i samma områden man kan umgås med.Har en son på 4 år och väntar mitt andra i januari.

     

  • Svar på tråden Nån som väntar barn i januari i kungälvstrakten?
  • CatrinK

    Jag bor också i Ullstorp och vi har beräknad "nedkomst" för vårt första vid årsskiftet :)

    Ullstorp ligger mellan kungälv och kareby kan man säga, fast närmre kungälv än kareby. Ovanför "snusfabriken" om du vet vart den ligger?

  • ennairam80

    Man kör av motorvägen vid Rollsbomotet, men det ligger på andra sidan motorvägen jmf Rollsbo

    Kul med flera Ullstorpsbor, då kanske man springer på varandra med vagn någon gång nästa år   

  • SannaHi

    Hänger på här trots att de var ett tag sedan den var aktiv. Väntar mitt tredje barn i februari å kommer att bli ytterbybo i början av feb :)

  • Anna 795
    SannaHi skrev 2012-12-07 23:30:16 följande:
    Hänger på här trots att de var ett tag sedan den var aktiv. Väntar mitt tredje barn i februari å kommer att bli ytterbybo i början av feb :)

    Hej, ja denna tråden är inte så aktiv. Men välkommen ändå! :) Jag väntar mitt första i april.
  • Anna 795

    Ja det ska bli spännande! Har fortfarande inte fattat det riktigt! :) vi vet inte kön, det får bli en överraskning. Har ni tagit reda på vad det är?

  • SannaHi

    Vad spännande! Nej man fattar igenting förrän man har sitt egna lilla knyte i famnen! :) vi har inte tagit reda på kön med flickorna men denna gången ville vi testa tjusningen med det så det är en liten pojke där inne :)

Svar på tråden Nån som väntar barn i januari i kungälvstrakten?